Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

26 Haziran ÇANAKKALE MB buluşması

26 Haziran ÇANAKKALE MB buluşması
 


Sevgili İlyas Bayram ile sohbet ederken oldu ne olduysa..

" Neden Çanakkale'de MB toplantısı yapmıyorsun ki? diye sordu.. şaşırdım. Sen yap, ben yapmam'lardan sonra "olur mu ki, olmaz mı ki? olsa nasıl olur, neler yaparız muhabbetlerine daldık birden.. bir baktım ki iş başa düşmüş...

İlyas bey, "sen git organize et.. mekanı ve oteli bul gerisini düşünme.. el birliği ile yazılar yazıp bu toplantıyı gerçekleştiririz dedi..

" Olmaz" diyenler olmadı mı oldu tabii...

Bu işlere soyunmak, girişmek, girdikten sonra memnuniyeti sağlamak, herkesin beklentilerini karşılamak da çok zor biliyorum.

Bunların hepsi göze alınıp yola çıkıldı..

23 Nisan günü Çanakkale'deydim.. o gün şehitler haftasıydı aynı zamanda.

Ve o gün Çanakkale binlerce insanı bağrına bastı.. Binlerce anzac atalarını anmak, başlarında dualar etmek için oradaydı.. Çanakkale'ye gelmişlerdi binlerce kilometre uzaklıktan..

Dedim ki; onlar bu kadar uzaktan gelip bu kadar yolu tepiyorlarsa ataları için.. biz neden bu vatanın topraklarında yaşıyor iken bunu yapmayalım ki? neden düşünüyorum ki? neden korkuyorum? neden toplanabilir miyiz toplanamaz mıyız'ın hesabını yapıyorum ki?

Ve Çanakkale'den ayrılmadan o gün hemen ablamın da yardımı ile Çanakkale'nin tarihi değeri olan butik otel Kervansaray'a gittik gezdik gördük konuştuk ve anlaştık.. başka oteller de vardı elbette ama kaldıgımız otelin bile bir anlamı olmalıydı benim için,bizim için.

www.otelkervansaray.com

www.anzachotel.com

Kervansaray otelin halkla ilişkiler müdürü Yusuf bey oda sayısının yetmediği halinde Anzak otelin de hizmetimize hazır oldugunu bildirdi..

Bu sabah Yusuf bey ile görüştüm ve otelin fiatlarını mail şeklinde gönderdi... buna göre;

Anzac otelde;

tek kişi oda ücreti____ 50tl
2 kişilik odada kişi başı___ 40tl
üç ve dört kişilik odada kişi başı__ 35tl


Kervansaray Çanakkale otelde;

Tek kişilik oda____55tl
İki kişilik oda kişi başı____45tl
üç ve dört kişilik oda kişi başı___40tl

Günlük tur alınması durumunda;

kişibaşı __40tl
başlangıç saati: 9.30
Bitiş saati:18.00
Dahil olanlar: Ulaşım, öğle yemeği, müze giriş ücretleri, rehberlik hizmeti, Gelibolu Milli parkı kuzey ve güney cephe gezisi.


Cumartesi sabah erken saatte Çanakkale'de bulunanlar 10tl verip otelin açık büfe zengin çeşit kahvaltısından faydalanabilirler... ertesi günün kahvaltısı oda fiatının içerisinde olacak.

Mekan;

www.Canakkalebalik.com

Denizin içine 25 metre uzanan bir iskele yaptıklarını ve bizi orada özel masalarda ağırlayacakları söylendi..

Yemek kişi başı 40tl

8 çeşit ordörv tabağı+ ara sıcak+ anayemek+ tatlı+meyva+1/2 içki buna dahil..

Ana yemekte isteyene karışık ızgara, isteyene balık( Levrek) veriliyor. Fakat kimler balık, kimler karışık ızgara alacak önceden bildirilmesi gerekiyor.

İçki kullanmayanlar meyva suyundan faydalanacaklar.
1/2 içki ikramından sonrası kişinin kendine ait olacaktır. Herkesin masasında her türlü sıvıların fiatlarını içeren bir liste bulunacaktır efendim:)


Şimdilik bu kadar..

Katılmak isteyenler şimdiden yerlerini verdiğim otel adreslerinden faydalanarak ayırtsınlar lütfen.. yer kalmayabilir... Zira, Çanakkale bu mevsimde turist akınına uğruyor. yer kalmadıgı takdirde de başka otellerle irtibata geçmek için zaman gerekli.. Yusuf beyin bize gösterdiği ayrıcalığı başka otellerde bulabilir miyiz onu da hiç bilemem..

bana bu buluşmayı organize etmek için gönülden destek veren Başta İlyas Bayram arkadaşıma, Mesut Selek hocama ve diğer arkadaşlarıma gönülden teşekkürlerimi sunuyorum...

DİPNOT: Turu yeterli sayı sağlanırsa yaparız. Çünkü bazı arkadaşlar kendi araçları ile yapmak isteyebilir.. ya da şöyle olabilir; rehber olmadan bir kiltbahir, bir Çimenlik kalesi turu yapabiliriz..

Buluşma yeri: Anzac Otel,

Cumartesi Saat: 14.00 diye düşündüm ama daha erken gelen olursa da ben Çanakkale'deyim zaten:)

Tur başlangıç saati: pazar sabahı saat 9.30

*******

Diğer iki otelde(kervasaray ve Anzac otel) yer sorunu oldugu zaman Truva Otel'e rezervasyon yaptırabilirisiniz.

Truva Otelde; www.truvaotel.com

2 kişilik oda fiatı____ 110tl

tek kişilik oda fiatı___80tl

Ayrıca;

Çanak otelde; www.canakotel.com

2 kişilk oda fiatı____100tl

tek kişilk oda fiatı___60tl

Rezervasyonlar grup olarak yaptırılmadığı için bu şekilde bilginize..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..