Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

26 Şubat Taksim yürüyüşü - Hepimiz Türk'üz!

26 Şubat Taksim yürüyüşü - Hepimiz Türk'üz!
 

İşte devamlı ağlayan ermenilerin yaptıkları vahşet


Tüm dünya türklerinin umut kaynağı İstanbul, kahraman Fatih"in türke miras bıraktığı cihan güzeli şehirin tam göbeğinde  - Taksim"de "Hepimiz ermeniyiz" bağıranlar gördüğümde keşke "Hepimiz Türk"üz" sloganı duysaydım diye düşünmüştüm, Kısmet 26 Şubat günüymüş meğer! Gün bu günmüş!

Yirmi sene önce Azerbaycan"ın Hocalı kasabasında yaşananları bir ermeni gazetecinin "Haçın hatırı için" kitabından alıntı ile anlatmak istiyorum. Diyor ki, "Gaflan dene ve ölülerin yakılması için görevlendirlmiş grub Hocalı"nın 1 kilometre batısında bir yere 100 Azeri ölüsünü getirip yığdı. Son kamyonda bir kız çocuğu gördüm. Başından ve elinden yaralıydı, yüzü morarmıştı. Soğuğa, açlığa ve yaralarına rağmen yaşıyordu. Çok az nefes alabiliyordu. Gözlerini ölüm korkusu sarmıştı. O sırada Tiğranyan isimli bir asker onu tuttuğu gibi öteki cesetlerin üstüne fırlattı. Sonra tüm cesetleri yaktılar. Bana sanki yanmakta olan ölü bedenler arasından bir çığlık işittim gibi geldi. Yapabileceğim birşey yoktu. Beç Şuşa şehrine geri döndüm, onlar Haçın hatırına savaşa devam ettiler".

Şimdi! Benim türk kardeşlerim! Doğulu, Batılı Uluslararası insan hakları kuruluşlarının raporlarına göre, Hocalı"da şehit düşenlerin sayı 613 kişi olarak geçmektedir. Onlar asker değil, sivil insanlar. Çocuk, kadın ve ihtiyarlar.

Biz ermeniler gibi sahte 1.5 milyon soykırım kurbanı demiyoruz. 613 sivil insan diyoruz, fakat gözleri oyulan, kafa derileri soyulan ve karınları hancerle deşilmiş çaresizler. Tek suçları ise Türk olmaktı!

26 Şubat günü bu şehitlerin aziz ruhunu şad edelim! Yürüyelim de, "Hepimiz Hocalı"dan, Hepimiz Türk"üz" sloganı eşliğinde bir-birimize sarılalım!

 
Toplam blog
: 5
: 810
Kayıt tarihi
: 14.03.11
 
 

Ankara"da gazetecilik yapıyorum. Mesleğim gazeteci. ..