Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

26. Tüketici Zirvesinden yazar olarak kalite ödülümü aldım…

26. Tüketici Zirvesinden yazar olarak kalite ödülümü aldım…
 

Nazan Şara Şatana


Bir arkadaşım sordu.

“Ödüllendirilmek nasıl bir duygu?”

Ödüllendirilmek! Hoşuma gitti. Gerçekten ödüllendirilmiştim. Bir ödül almıştım. Farklı bir çok duygu bir araya gelmiş tek duygu halinde kalp atışlarımın hızlanmasını sağlamıştı. Tuhaf bir duyguydu. Sevinçliydim elbette, gururluydum elbette. Güzeldi çünkü. Birileri;

“İyi bir yazarsın, seni takdir ettik ve sana ödül veriyoruz” demişlerdi.

Yaşadığımız bu zamanda ne kadar zor bir olaydı bu.

Takdir etmek ve bilhassa takdir edilmek…

Kalite ödülleri bana bu ödülü vermişti. 18.Tüketici Zirvesi’nde yazar olarak bu ödül bana layık görülmüştü…

Tüketici Zirvesi’nden ödül almak yüreklendirdi beni. İnşallah dedim. Günümüzde güçlükle tükettiğimiz kitaplarımızın yolunu açacaktır bu ödülün sihri. Belki okumaya yöneliriz. Belki dünyada az kitap okuyan uluslar arasından bir parça sıyrılızda bizlerde; metroda, uçakta, otübüste kitap okuyanlar sınıfına azda olsa yaklaşırız.

Belli mi olur.

Belki bu ödül bana ve benim gibi kitap yazmak için uykularına keder verenlere, gözlerini ziyan edenlere, daha çok öğreneceğim adı altında bir çok kitapları soluk aralarında okumaya çalışanlara, uyumadan geçen gecelerinden sonra her satırı kendine göre altın kıymetinde olan yazarların biraz olsun yüzünü güldürebilir. Bazen bir mektubu bile yazarken birine bir e-mail atarken zorlanıldığı bu zamansızlık günlerinde sayfalarca yazılan, anlatılan, bilgilendirilen kitapların ve onların yazarları olan bizlerin seslerini kitapları okuyarak duyarlar.

Belki bu ödül sihirli bir değnek olur da yayınevleri sadece çok – çok ünlü birkaç yazarın haricindeki yazarların da kitaplarını yayınlamak isterler. Neden olmasın. Bu dünyada neler olmuyorki…

Bizler yazanlarız, lütfen sizlerde okuyanlar olun…

Gerçekten heyecanlıyım.

Uluslararası Tüketici Akedemisi başkanı Fahri Ustaoğlu World Quality Summit ve Consumer Magazine Kurucusu. İktisatçı. Gazeteci olan Fahri Ustaoğlu ile kitaplar hakkında, yazarlık hakkında, kitapların yazıldıktan sonrası olan çileli yazar ve yayınevi buluşması, anlaşması ve yayınlanan kitabın okunması hakkında konuştuk – konuştuk…

Ben inanıyorum. Hiçbir zamanda inancımı yitirmedim.

Bizlerde okuyan ülkeler arasında olacağız.

Benim gibi yazmak için, aklındakileri, ruhundakileri bilgisayın tuşlarından sizlere aktarmak isteyenlerin emekleri okunarak değer kazanacaktır.

Böyle başarılı kuruluşlara teşekkürler etmek gerek.

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....