Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '07

 
Kategori
Güncel
 

27 yıl sonra gül kokusu

27 yıl sonra gül kokusu
 

Haber: (12 EYLÜL 2007) Güneydoğu turu kapsamında bu sabah Hakkari'nin Yüksekova ilçesine giden Cumhurbaşkanı Gül halka hitap etti. Gül, konuşmasında birlik çağrısı yaptı ve “Yeter ki hepimiz kardeşlik duyguları içinde birbirimizi sevelim, göreceksiniz yılların ihmali kısa süre içinde giderilecek, hizmetler hak ettiğiniz şekilde ayağınıza gelecektir” dedi.

Başkale’de halkın yoğun ilgi gösterdiği Gül, kaymakamlık ziyaretinin ardından helikopterle Yüksekova’ya geçti. Gül’ü burada da coşkulu kalabalık karşıladı. kaymakamlık ziyaretinin ardından halka hitap eden Gül, konuştuğu meydanı dolduran yurttaşların tezahüratları nedeniyle sık sık konuşmasını kesmek zorunda kaldı.

Konuşmasında birlik beraberlik mesajı veren Gül, Yüksekovalılara şöyle seslendi:

“Devletimizin bütün imkanları sizlerin hizmetindedir, görüyorsunuz. Yeter ki hepimiz kardeşlik duyguları içinde birbirimizi sevelim, devletimize, milletimize sahip çıkalım. O zaman göreceksiniz, yılların ihmali kısa süre içinde giderilecek hizmetler en iyi şekilde, hak ettiğiniz şekilde ayağınıza gelecektir. Ben bir kez daha hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum, sağolun, varolun. İnşallah tekrar buluşacağız, hep beraber milletimizi, ülkemizi, devletimizi yücelteceğiz. Sağolun, varolun.”

***

Gül kokusu yayılıyor.

Gül gülşene dönüşüyor.

Sandığa meğer gül ekilmişte gül büyüyor.

Güller yeşeriyor.

Dörtbiryanımız gülistan oluyor.

Ne diyordu şair:

Kör olasın demiyorum.

Kör olmada gör beni”

Göçümüzü açalım. Yeter mi? Elbette yetmez.

Gönlümüzü de açalım.

Dedim ya işte.

Dört bir yanımızı gül kokusu sardı diye.

Güllerin aslındandır kokuyor.

Hem de gülümüz ilmek ilmek gönülleri dokuyor.

Anadolu insanı aşkını kilimlere işlermiş.

Anadolu da bizim kilimimiz.

Aşkımızı adım adım işlediğimiz kilimimiz.

Hak ediyor bunu bizim halkımız.

Çünkü o gül yetiştirdi.

Gül yetiştirmekle meşgul.

Güle talip olan gülü hak ediyor.

Kucaklayacağım demişti.

İşte gül bunu yapıyor.

Kutluyorum.

Güneş balçıkla sıvanmaz.

Güle karşı göz ve gönül kapanmaz.

Diken mi?

Gül varken dikeni yazmak adetimiz değil.
Ayrıca bir şeyi daha hatırlatmak yerinde olur.

Bugün 12 Eylül 2007.
12 Eylül'ün(1980) 27. yıldönümü.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..