Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

28 Ekim günlüğü

28 Ekim günlüğü
 

Sevgili arkadaşım, bu akşam yaşadığım bir olayı seninle paylaşmak istedim.

Akşam 6.15 de işyerinden çıktım. Oğlumun kursu 7.30 da bitiyor. Telaş içinde trafiğe daldım. İkinci köprü yolu ana-baba günü. İnan ki sol bacagımı hissetmez oldum debriyaja basmaktan. Ve o anormal trafikte, yapabileceğim tek şeyi yaptım: radyo dinledim. Ve ne çaldı, inanmazsın. Senin bana Youtube'dan göndermiş ve tanıtmış olduğun 'Evlerinin önü boyalı direk' türküsü. Hem de senin videodaki çocukların yorumu ile. Valla ne trafik kaldı ne açlık. Dinlerken öyle bir mutlu oldum ki anlatamam. Ancak 7.30 da kursun kapısına varabildim. Ama hiiiiiiiç de keyifsiz ve telaşlı değildim.Sayende. Teşekkür etmek ve paylaşmak istedim. Senin fiili mudahalen olmasa da, o an hakikaten hayatıma bir keyif kattığını anladım. Çok yaşa sen e mi.28/10/2008

 
Toplam blog
: 19
: 909
Kayıt tarihi
: 27.06.08
 
 

1960 İstanbul doğumluyum. Eczacıyım. 2 Çocuk annesiyim...