Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

28 sene, 6 satır!

28 sene, 6 satır!
 

Eşim ve kızım, beş günlük tatile çıktılar. Onları yolcu edip, eve girince içim bir tuhaf oluverdi. Eşimden uzun süreli hiç ayrılmamıştık... Onunla tanışmamız nişanlılık dönemimiz... Güzel, ama çok güzel günlerdi... Ayrılık kısada olsa, aldı götürdü beni eski günlerimize...

27 yıl on aylık evliyim... Evliliğin, iki insan arasında yaşanan kalıcı bir birliktelik olduğunu düşünüyorum... 26 yaşında bir oğlum (o şimdi asker) ve 16 yaşında kızı olan mutlu bir aile babasıyım. Evliliğimizin, ilk 10 yılı çok kolay değildi. Hem ekonomik olarak hem de fiziksel ve düşünce olarak sıkıntılarımız vardı. Ama zamanla bu stresli günleri aşmayı başardık. Bence, bu yaşadıklarımız, bizim daha güçlenmemizi sağladı. Bu dönemlerde eşimden ihtiyacım olan desteği sürekli gördüm...

Ne mutlu ki bize, birbirimizi aldatma ya da başkalarının yüzünden didişme sorunları yaşamadık. İkimiz de sürekli çabalayarak, çocuklarımız için, sevgi ve güven telkin eden ortamlar yaratmaya çalıştık...

28 yıllık eşime baktığımda birçok yeteneği olan, akıllı ve istikrarlı bir kadın görüyorum. Yaşamı boyunca üstlendiği rolleri hatırlıyorum, nasıl üstesinden geldiğine hayran kalıyorum...

Birkaçını sıralamam gerekirse, mükemmel bir eş, anne, öğretmen, koruyucu ve iki çocuğumun akıl hocası, en önemlisi yaşadığı toplumda insan olarak yüklendiği roller…

Eşimin varlığıyla, ebediyen minnettar olacağım bir lütufla ödüllendirildiğimi hissediyorum…

28 senemi 6 satıra sığdırıvermişim… Her şey sanki dün gibi…

Sevgiyle kalın…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..