Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

3-4 yıllık ilişkisi olmuş kızlar dul mu sayılır?

3-4 yıllık ilişkisi olmuş kızlar dul mu sayılır?
 

Hangi aile yeni gelinleri olarak daha önceden 3–4 yıllık sevgilisi olmuş bir kızı ister?
Tabii efendim, böyle bir durum kabul edilebilir mi?
Çünkü bizim oğlumuz evleneceği kızı bir aylık bir ilişkisi bile olmadan bekledi.
Oğlumuz o kadar namusludur ki, ilişkileri en fazla bir gece sürdü.
Gerçekten kınıyorum efendim sizi, ben nasıl böyle bir gelini alırım oğulcuğuma? Üstelik o kızın ise 3–4 yıl süren ilişkisi olmuş, ben nereden bileyim onun… 3-4 sene efendim kimbilir nele neler olmuştur! Oysa benim evladım, ahhh bahtsızım, bir gün bile değil ne olabilir ki, değil mi?

Neyse efendim, demem o ki, benim oğulum biraz iyi niyetlidir.
Bu kız onun aklını çelmiş. Şeytan bunlar efendim. Paranın kokusunu alırlar. Öyle ki; oğlan ne duymak isterse onu söylüyor muhakkak. Bizim oğlan da, dedim ya, biraz saftirik, anlamıyor tabii ki… Ahhh ahh! Ne yapmalı efendim, ne yapmalı da açmalı oğluşumun gözlerini? Yoksa gözüm açık gider efendim!

Ben oğluma nasıl kıyarım? Nasıl evveliyatdan uzun süreli erkek arkadaşı olmuş kızı alabilirim? Oysa oğlum dedim ya, tek gün sürmedi onun... Biraz da safçadır benim oğlum. Pek de iyi niyetlidir. Siz bilmezsiniz…

Not: Günümüz toplumunun en önemli gelin alma kriteri, daha önceden uzun süreli ilişki yaşanıp yaşanmadığıdır! Çünkü bu kriter potansiyel gelin adayının sahip olması gereken "evden elini bile çıkarmadı" deyiminin hakkını vermemekte, üstelik potansiyel bekaret kontrollerine yol açmaktadır. İstikrarlı bir ilişki yaşayan kızımız suçludur, Çünkü bilmemektedir ki, oğulların yaşadığı günübirlik beraberlikler daha akıl karıdır!

Teşekkürler.

 
Toplam blog
: 55
: 2440
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İçimde devamlı yanıp tutuşan bir yazma aşığı taşıyorum. O yazar olduğunu bilmiyor henüz. Hangi di..