Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '19

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

3 Aralık Etkinlikleri

Değerli arkadaşlar merkezi ve yerel yönetimlerde ve sivil toplum örgütlerinde 3 Aralık nasıl değerlendirilecek. Eskiden İzmir Valisi ve Belediye Başkanları engelli derneklerini kabul eder ve dinlerdi şimdilerde bu iki kurumda kabul yapmıyor. Bu sene bakalım ne olacak.

Ben İzmir Büyükşehir belediyesi ve Valiliği engelli dernekleriyle düzenli toplantıları öneriyorum. Özellikle Valiliklerdeki toplantılar çok faydalı oluyordu. Kurum Amirleri Valinin yanında oluyordu. Sorunlar orada dile getiriliyor ve çözülmeye çalışılıyordu. Gelin bu eski geleneği canlandıralım. Farklı faaliyetler ve projelerde bu toplantılarda çıksın.

Ben sizlere bir sürü proje yazabilirim. Ama sorunlar analiz edilirse bu projeler uzmanlar tarafından yapılır. Biz hatırlatalım. Her türlü olumlu çabanın yanındayız. Kurumlar arası iş birliğinin de gerekli olduğuna inanıyoruz. Bu 3 Aralık İzmir için istersek çok farklı olabileceğini hatırlatıyoruz.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..