Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

3. Dalya

3. Dalya
 

Bu benim 300. bloğum. Yazdıklarım yazacaklarımın garantisidir.

Kendimi MB dinozorlarından biri olarak görüyorum artık. Bu da bana onur veriyor. Aynı dönemde yazmaya başladığım arkadaşların çoğunu yazılarından tanıyorum. Bazılarıyla da şahsen tanışıyorum. Onları da dinozor arkadaşlar olarak görüyorum.

Kimsenin keyfimi kaçırma gibi bir lüksü yok. Allah izin verdiği sürece ve editörlerim onayladığı sürece buradayım. Burası benim bahçem ve bu bahçeyi seviyorum.

Aslında MB arkadaşları ve arkadaşlıklar hakkında söyleyecek çok sözüm var. Bir o kadar da söyleyecek hiç sözüm yok...

Burada yazdığım hergün, kendimi geliştirerek sınırlarımı zorluyorum. Farklı kategorilerde ne yapıp ne yapamadığımı görmek istiyorum. Öykülerde zaman zaman sabrınızı zorlayabilirim.

Blog'da canavar gibi yazarlar var. Büyük keyif alarak okuyorum. Her okuduğum ve yazdığım yazıda geliştiğimi hissediyorum. Sadece yazım konusunda değil, dünyaya bakış açısı olarak da geliştiğimi düşünüyorum. Yazıları okudukça bazen kendimi hiçbir şey bilmiyormuş gibi hissediyorum bazen de, herşeyi bildiğimi sanıyorum.

14.04.2008 tarihi benim için acı bir tarih. Dostum, ayrıca MB yazarı olan Kenan Gül’ü bir trafik kazasında kaybettim. Onun ölümü hayatımın dersi oldu. Birisi size düşündüğünüz ya da sandığınız şeyin aksini söylüyorsa karar vermeden önce dinlemeyi bilin. Sonra çok üzülürsünüz...

Rahmetli Kenan Gül için MB editörlerim başta olmak üzere, taziyelerini sunan tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum.

Kenan Gül'ün ailesine maddi manevi destek veren MB arkadaşlarıma hatta okuyucum olup yurtdışından maddi ve manevi destek olan arkadaşlara da teşekkürlerimi sunuyorum.

Röportajlarıma bir süre ara vermiştim. Sevgili Arif Güven’le keyifli bir dönüş yaptım. Bundan sonra da röportajlarım devam edecek.

‘ t-cetveli ‘ rumuzuyla yazan kişi de bendim. ' t-cetveli ' olarak yazılarımı okuyup yorumlayan, önerilerine alan tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum.

Konuyla ilgili özellikle Cemil’e iki kez teşekkür ediyorum. O nedenini biliyor.

Yüreği güzel, kendisiyle sorunu olmayan tüm arkadaşları seviyorum.

:) Hoş kalın.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..