Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

3 G Telegözleri

3 G Telegözleri
 

ÖYLESİNE BİR RESİM


Haberlerde telefonların dinlendiği haberlerini seyrettikçe sinirleniyordum. Özel yaşama yapılan en büyük saygısızlık diyordum. Şimdi 3 G uyumlu telefonlar sayesinde telekulak çetelerinin yerini TELEGÖZLER alacak herhalde. Artık öyle sevdiklerinizle özel görüşmeler, içinizden geldiği gibi iç dökmeler, her konuda dedikodular yok. Güvenliğinden emin olabilirseniz dört duvar arasında o sohbetlerinizi yaparsınız.

Üzülüyorum halimize. Ne zaman bu hale geldik onu da merak ediyorum. 41 yıldır böyle paranoyakmıydım ya da ne zaman oldum. Haberleri dinledikçe Allah ım sen aklıma mukayet ol diyorum. Kendime özel sandığım cep telefonunda da rahatlayamayacaksam nerde rahatlıyacağım.

Valla bu Milliyet Blog bana iyi geliyor. Bu imkanı sunana da okuyana da yorumlayana da çooooook mersi

ULMA
 
Toplam blog
: 22
: 634
Kayıt tarihi
: 04.08.09
 
 

1968 İzmir doğumluyum. Tam anlamıyla bir İzmir aşığıyım.. Allah beni güzel memleketimden ayırmasın....