Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '13

 
Kategori
Güncel
 

3 mektup yazma zamanı

3 mektup yazma zamanı
 

3 mektup


Bakıyorum da memleketin seçilmiş akilleri duruma el koymuyor ve çözüm yolu üretmiyor, ben de çok bilinen bir hikaye ile olan üç mektupla durumu açıklamaya çalışıp, bir öneride bulunmak istiyorum. Hem de yeni bir yıl için milat olur.  Hepiniz bilirsiniz de ben hatırlatıcınız olayım. Efendim; eski vezir, görevi bırakırken yeni vezire 3 mektup bırakır. “Başın sıkıştıkça sırasıyla aç uygula” der.

Memlekette vezire tepkiler artınca, yeni vezir ilk mektubu açar, “Eskileri kötüle” yazmaktadır. Öyle yapar, bir süre ortalık sakinleşir ancak tekrar tepkiler artınca ikinci mektubu da açar, “Yanındakileri kötüle” yazmaktadır. Öyle yapar, ortalık bir süre sakinleşir ama çok geçmez tekrar artar tepkiler. Vezir üçüncü mektubu açar. Mektupta “Sen de üç mektup yaz” yazmaktadır.

Ne diyelim, bugün yapamadıklarından dolayı muhalefeti sorumlu tutanların da üçüncü mektup yazma zamanı gelmiştir diye düşünüyorum.

Nizamettin BİBER

  

 
Toplam blog
: 887
: 2743
Kayıt tarihi
: 06.06.12
 
 

Yeni dünya düzensizliğinde insan olmaya çalışan ve okuyarak ne kadar cahil olduğunu gören, olayla..