Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

3. Mektup

3. Mektup
 

Sevgili Piraye;

Yeniden yazılarını okumak beni çok mutlu etti. Senden ses seda çıkmayınca unutulduğumu düşündüm. Önceleri çok üzüldüm ama sonra ‘’unutanı bende unuturum’’ dedim. Yanılmışım. Seninle ortak konuları düşünmek ve yorumlamak beni çok mutlu ediyor.

Geçen mektupta da bahsetmiştim, gözlerim ne kadar kapalıymış diye. Her geçen gün, duyduklarım ve gördüklerim sanki bunu doğruluyor. Ben neden görmemişim bunca şeyi diye kendime soruyorum. Riraye Rabbim yardım etti bana, hayatımı karartmadan döndürdü yoldan beni. Şükürler olsun.

Acıyı yarada bıraktık Piraye. Hatta yeni acılar içinde yola çıktık sanırım. Dediğin gibi yeni yolum, eskisi kadar virajlı ve acı dolu olmayacak.

Yine kendinden hiç bahsetmemişsin. Ben iyiyim artık. Biraz da senden konuşalım ne dersin? Sen neler yaptın? Arıyor mu eski erkek arkadaşın ya da arasın diye bekliyor musun hala.

Ne kadar tatlı değil mi saatlerce telefona bakmak, ya arasa diye. Ben senden daha akıllıca davrandım ve numaramı değiştirdim. O nedenle gözüm telefonda değil. Hatta artık saat 23’den sonra telefonumu da kapatıyorum. Sende dene bence ve rahat uyu artık.

Özlemle yanıtını bekliyorum.

Ha bu arada önemli olan hataları hatalarla örtmemek demişsin. Evet bunu yapmadım, asla da yapmayacağım. Eğer hataları hatalarla kapatmaya kalksaydım kendimi kişiliksiz ve kalitesiz bir mahlukat olarak görecektim. Allah kimseyi kişiliksiz etmesin. Allah herkese para, mal mülk değil ruh zenginliği versin.

Sevgimle kal

Onur

 
Toplam blog
: 47
: 1672
Kayıt tarihi
: 18.11.11
 
 

Engin Göksu  1976 Kayseri'de doğmuş. Cumhuriyet Üniversitesi Jeoloji Müh. bölümünü bitirmiş. Hale..