Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

3 Noktalı Sevdalar

Sen virgül
Ben nokta,
Hani yoldaştık biz
Senin başladığını
Ben bitirirdim hani
 
Neden sen
Tırnak içinde kaldın da
Dışladın beni bu anlamdan
 
Bu yüzden mi
Tepene çıkardın beni?
Gönlümü nahoş etmek için mi yoksa?
 
Noktalı virgülüz artık biz
Ayrı mı düştük sanki biraz da?
 
Arkada olsun gözün
Bundan sonra
Önden gidemiyorum artık ben
 
Şayet basıverirlerse kuyruğuna
Dönüşüvermeyelim sonra
İki kör noktaya
 
Dayanamaz düşerim
Düşerim yanına
Birde üçüncüyü alırsak
Sol yanımıza
 
Bak o zaman sen
Ne fırtınalı sevdaların
Sonlarına koyarlar bizi... 

 
Toplam blog
: 98
: 66
Kayıt tarihi
: 14.04.12
 
 

Çukurova Üniversitesi mezunu, Serbest Nazım Şiir yazmaktan ve okumaktan haz alırım, Başta..