Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '08

 
Kategori
Aile
 

3 sevgilim var

3 sevgilim var
 

3 sevgili


Nihayet sevgililer günü bitti de rahatladım, kolay mı 3 sevgiliyi birden idare edebilmek, her birine ayrı sevgi gösterisinde bulunup onları hediyelere boğmak ve onları mutlu edebilmek.

İnanmayacaksınız ama hiç te tahmin ettiğiniz kadar masraf yapmadım, nasıl mı? Sevgililer gününden 1 gün önce 2 sevgilimi de alıp gezmeye götürdüm, birşeyler içip oyunlar oynadık. İçinizden ''Nasıl yani 2 sevgili birden, aynı anda mı?'' diyorsunuz. Evet aynı anda, çünkü onlar da birbirlerini tanıyor ve hiç de beni birbirlerinden kıskanmıyorlar. Onlara hiç hediye de almadım ama evlerimize ayrılırken hepimiz o kadar mutluyduk ki.

Sevgililer günü sabahı cep telefonuma diğer sevgilimden bir mesaj geldi. Heyecanla mesajı okumaya başladım, aynen şöyle yazıyordu. ''Sevgililer günün kutlu olsun, seni kocaman öpüyorum.'' Ben de ''sevgililer gününde, sanırım sevgilisiz bir gün geçireceğim'' yazdım, bakalım ne tepki verecek diye.
Arkasından bir mesaj daha ''Aaaa yok mu? Aşkol babacığım, senin sevgilin biz değil miyiz? Ben hayatımın ilk ve son gülünü senden aldım, hem de sevgililer gününde'' Evet doğru, ben sevgililer gününde evdeki herkese gül alırdım, hatırladım şimdi.

Bundan güzel bir sevgililer günü yaşanır mı, yaşanılır mı?
İşte benim 3 sevgilim var. Ve ben 3 sevgilimi de çooookkk seviyorum.

 
Toplam blog
: 57
: 2828
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

17 yıldır uluslararası firmalarda yöneticilik yaptım. Bunun yanında şirketlere satış, yöneticilik, k..