Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '16

 
Kategori
İlişkiler
 

3. tekiL şahıs'a

3. tekiL şahıs'a
 

Bana hep gözleriyle konuşan güzel kadın
Kimler çaldı gülüşünü dudaklarından, soramadım...
Ya da ...
Kimleri gizledin acıklı kahkahalarında?
Sessizliğindeki çığlıkları duydum da
Yarana merhem olamadım...
Her geceyi gözyaşlarınla bağladın sabahlarına
Ve her gün şen kahkahalar attın sahte dostlarına
Hüznünü kapatan renkli makyajlarına
Yalancı şahitlik yapamadı gözlerin, anladım...
Ne zaman başladı hayat mücadelen,
Kimlerin hayallerinde yer aldın?
Ya da kimleri hayallerine aldın da sessiz kaldın...
Bana hep gözleriyle konuşan güzel kadın
Ne zaman "İyi misin?" diye sorsam
İçimi acıttı tevekkül içinde verdiğin "iyiyim" cevabın...
Oysa hüznün akarken göz bebeklerinden
Yaralarının sebebini soramadım...
 
Tülay TERZİOĞLU- Zonguldak (07/06/2016)
 
Toplam blog
: 11
: 170
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Sevgi dolu bir ailenin yarım asıra yaklaşmış bireyiyim. Apartman köşelerinde, bilgisayar başında s..