Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

30 Aralık günlüğü

30 Aralık günlüğü
 

30/12/2007 Günlüğü
Günaydın arkadaşım, Sana bu sabah pırıl pırıl bir İstanbul sabahından MERHABA diyorum. Güneşin doğuşunu seyretmek için az önce balkona çıktım. Ne mümkün. Hava buz gibi. İliklerime kadar dondum, içeriye kaçtım. Karşımdaki futbol sahasını zemini bembeyaz. Belli ki gece kırağı yağmış.

Telde asılı çamaşırlar kaskatı. Belli ki İstanbul dün gece sıfırın altını yaşamış.
Balkonun penceresinden dışarıyı seyretmeyi sürdürüyorum. Güneş burada, sizin oralardaki gibi, yavaş yavaş tepelerin arkasından doğmuyor. Apartmanları aşıp görünmesi için hayli süre gerekiyor. Sonunda, ilerideki yüksek binanın çatısını aşıp, ilk ışıklarını bana gönderebildi. Pırıl pırıl. İnsanlar, sabahın soğukluğuna aldırmadan parkta futbol oynamaya çıkmışlar. Kimisi yürüyor, kimisi koşuyor. Bu kadar sağlıksız bir şehirde, sağlıklı kalmaya çalışıyorlar. Şikayetim çok bu şehirden, ama bir yandan da seviyorum bu şehri. Bu sabahki gibi pırıl pırıl sabahlarını, her dört köşesinden bize sunduğu eşsiz manzaralarını, ve en çok da, siz uzak şehirdekilerin burada yaşamaya duyduğu özlemi hissetmeyi seviyorum. Sana mutlu ve sağlıklı bir gün diliyorum. Sevgilerle

 
Toplam blog
: 19
: 909
Kayıt tarihi
: 27.06.08
 
 

1960 İstanbul doğumluyum. Eczacıyım. 2 Çocuk annesiyim...