Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '08

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

30 yaş bunalımı

Nereden başlasam bilemiyorum... kafamdan, içimden geçenleri kimseyle paylaşamadığım için yazarsam biraz rahatlarım diye düşündüm.Aslında aklımda bambaşka bir konu vardı ama seyrettiğim filmde geçen bir iki cümleden sonra bilgisayarımı açtım, hangi bölüme uyar emin olamadım, ruh sağlığı en yakın geldi.

Ne zaman 30 yaş lafı geçse aklıma ilk teyzemin 20 yaşıma girerken söylediklerini hatırlarım:'Hayatın tadını çıkar, çünkü 20 ile 30 arası çok çabuk geçer.' Geçsin ne olacak, işim-ailem olur, ayaklarım üzerinde sağlam yaşıyor olurum....

Benden büyük arkadaşlarım bundan 2-3 ay önce 30 ve 40 ıncı doğum günlerinde nasıl hissettiklerini konuşuyorlardı. 30 uncu doğumgünlerinde ne kadar mutsuz ve çökmüş hissettiklerini söylediler, ve bütün bunları konuşurken birbirlerini gerçekten anlıyorlardı. Bense 2004 Ekim'inde bebek bekleyen çok mutlu bir kadındım. Yirmili yaşlarım bitti diye hiç üzülmüyordum...

Ama sanırım geçen 3, 5 yılda bunu bir şekilde hep hissettim. Bazen kendimi gerçekten çok yaşlı hissediyorum. Bedensel olarak değil, ruhsal olarak. Belki yorgunluktan belki kendim için fazla birşey yapamamaktan.Belki de eskisi gibi görünmediğim içindir. Ne yaparsam yapayım veremediğim 5 kilom, gittikçe belirginleşen çizgiler...

Geçte olsa 30 yaş bunalımındayım, çıkarım elbet değil mi?

 
Toplam blog
: 5
: 775
Kayıt tarihi
: 28.01.08
 
 

İzmir'de doğdum, büyüdüm... Yolun yarısına yaklaştım......