Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

300. blog aşkına…

300. blog aşkına…
 

Tarih 15.03.2007.

Yer; Orsa emlak ofisi.

Sevgili Deniz her ofisine gittiğimde bilgisayarının başında bir şeyler karalayıp duruyor.

Arkasında da bir şeyler anlatıyor ve ben meraklı gözlerle kendisini izliyorum, dinliyorum, kısaca neden bahsettiğini anlamaya çalışıyordum.

En sonunda sordum Deniz abla sen ne yapıyorsun, nelerle uğraşıyorsun böyle.

Cevapladı; Ben Milliyet BLOG’da yazı yazıyorum.

Vay be dedim Deniz ablaya bak, yazar olmuş dedim ve inanılmaz bir mutluluk sardı beni.

Helal be abla dedim, valla çok mutlu oldum dedim.

Arkasından gelen cevap beni inanılmaz heyecanlandırmaya yetmişti.

İstiyorsan sende yazabilirsin?

Nasıl yani, şimdi ben iki kelimeyi bir araya getirmekte zorlanan ben, Milliyet BLOG’da yazacağım.

Ciddi misin diye sorduğumda.

Bakışları her zamanki gibi ciddi olduğunu anlatmaya fazlasıyla yetmişti.

Peki, bana yol göster, ne yapmam gerekiyor diye sordum, birlikte sayfamı oluşturduk, kategoriyi belirledik ve benden bir yazı yazmamı istedi.

Yazdım ve yazımın yayında olduğunu gördüğümde inanılmaz bir mutluluk vardı içimde.

Kısaca sizlerle tanışmama vesile olan, bu havayı tenefüs etmeme vesile olan Sevgili Deniz ablaya Sonsuz teşekkürler.

O günden bu yana şu anki blog’umla birlikte 300 oldu.

Sevgili Deniz abla beni bu güzel ortamla tanıştırdığın için 300 blog’umun senin hakkın olduğunu düşündüm.

Not: Şu ana kadar olan süreçte sürçün ihsan eylediysek affola..

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..