Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

31.mont

31.mont
 

Ne yazayım?

Siyaset yazsam pek onaylanmıyor. Ülkede terör almış başını gidiyor. Yarınlarımız sanki bir meçhul.

Yeni taşındığımız dairede eşya yerleştirme işlemleri hemen hemen bitti gibi. Eşimin annesi de var, yardım ediyor. Benim montlarım gardrobun küçük bölümüne sıkıştırılmış, başka giysilerim daha hurçlarda duruyor. Diğer bölümlerin tamamı hanımın giysileri ile dolu. Annesi gittikten sonra eşim bana duyuracak şekilde;'Otuz tane montun var!' dedi. Odamda meşguldüm. Bu kadının da böyle bir huyu var. Laf sataşması, laf sokuşturması insanın sinir tellerini titretiyor. Bazen duymazdan geliyorum, bazen de sert cevaplar veriyorum. Ağır sözlerimi de hiç umursamıyor, ilginç doğrusu.

Eğer otuz yerine on montun var demiş olsaydı mesele olmayacaktı.

Ben gençliğimden beri mont giymeyi seviyorum. Maddi olanaklarıma göre de mont almışımdır. Mesela deri montumu kırklı yılların başında alabildim.

Hiç aklımda yoktu aslında, sen misin öyle diyen dedim, online alışveriş siteme baktım. 3xl giyiyorum, bu beden de her internet sitesinde bulunmuyor. Baktım indirimli bir mont gördüm, inceledim, beğendim. İhtiyacım yok aslında. Hemen sipariş verdim. Sipariş verirken eve teslim yapılmasın, kargo şubesinden alınacak diye not yazdım. Mont geldiğinde kargo şubesinden aldım, açtım, inceledim, kaliteliydi, beğendim. Kutusuyla beraber arabamın bagajına koydum.

Karım annesine gitmeye karar vermiş, kocadan izin almaya gerek görmemiş tabi. O evde yokken montu eve getirdim, hurçlardan birinin en altına koydum, üzerine başka giysiler de koydum. Hanımın hala haberi yok mont aldığımdan. İşte bu benim 31. montum.

Aslında mevsimlere göre pek fazla sayılmaz, kışlık montlarımın sayısı 3-4 tane, diğerleri baharlık, bir tane yazlık rüzgarlık var. Toplam 10 tane montum var, son aldığımla on bir oldu. Ben ona 31.montum diyorum. Daha hiç giymedim.

Aslında kendisine de hemen hemen her istediğini aldım. Bir gün internetten iki kazak beğenmiş, biri 35 lira diğeri 110 lira, bana soruyor hangisini alayım diye. 110 olanı güzel, onu al dedim. Benim sevgili nankörcüğüm

Siyah beyaz eski resimlerimde, yurdun yemekhanesinde yemek yerken resmim var. Damak tadım da iyidir. Resimde üç çeşit yemek görünüyor. Üzerimde yakası kürklü montum var. Akademi öğrencisiyim o zamanlar.

İşte böyle. 31.montumun hikayesini yazdım, sayfamda bulunsun, belki bir gün tanıdıklarımdan okuyan olur, kim bilir?

Düzce 12.12.2016

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..