Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
289
 

35 köylünün itlafı ordudan tardların önünü açacak mı?

35 köylünün itlafı ordudan tardların önünü açacak mı?
 

Cenazeler kimlerin inisiyatifine bırakıldı?


Vurulmuşum

Dağların kuytuluk bir boğazında

Vakitlerden bir sabah namazında

Yatarım

Kanlı, upuzun...

Vurulmuşum

Düşüm, gecelerden kara

Bir hayra yoranım çıkmaz

Canım alırlar ecelsiz

Sığdıramam kitaplara

Şifre buyurmuş bir paşa

Vurulmuşum hiç sorgusuz, yargısız

Kirvem, hallarımı aynı böyle yaz

Rivayet sanılır belki

Gül memeler değil

Domdom kurşunu

Paramparça ağzımdaki...

Ölüm buyruğunu uyguladılar

Mavi dağ dumanını

ve uyur-uyanık seher yelini

Kanlara buladılar.

Sonra oracıkta tüfek çattılar

Koynumuzu usul-usul yoklayıp

Aradılar.

Didik-didik ettiler

Kirmanşah dokuması al kuşağımı

Tespihimi, tabakamı alıp gittiler

Hepsi de armağandı Acem elinden...

Kirveyiz, kardeşiz, kanla bağlıyız

Karşıyaka köyleri, obalarıyla

Kız alıp vermişiz yüzyıllar boyu

Komşuyuz yaka yakaya

Birbirine karışır tavuklarımız

Bilmezlikten değil

Fıkaralıktan

Pasaporta ısınmamış içimiz

Budur katlimize sebep suçumuz

Gayrı eşkıyaya çıkar adımız

Kaçakçıya

Soyguncuya

Hayına...

Kirvem hallarımı aynı böyle yaz

Rivayet sanılır belki

Gül memeler değil

Domdom kurşunu

Paramparça ağzımdaki...

Vurun ulan

Vurun.

Ben kolay ölmem.

Ocakta küllenmiş közüm

Karnımda sözüm var

Haldan bilene.

Babam gözlerini verdi Urfa önünde

Üç de kardaşını

Üç nazlı selvi

Ömrüne doymamış üç dağ parçası.

Burçlardan, tepelerden, minarelerden

Kirve, hısım, dağların çocukları

Fransız kuşatmasına karşı koyanda

Bıyıkları yeni terlemiş daha

Benim küçük dayım Nazif

Yakışıklı

Hafif

İyi süvari

Vurun kardaş demiş

Namus günüdür

Ve şaha kaldırmış atını.

Kirvem hallarımı aynı böyle yaz

Rivayet sanılır belki

Gül memeler değil

Domdom kurşunu

Paramparça ağzımdaki...

Nerden çıktı bu diyorsunuz değil mi…! Ahmed Arif.

Siz kimi 13 ünde Ata’m yaşında çocuk, kimi 16 sında dersane parası biriktirmek derdinde genç, kimi tüyü yeni bitmede ve eve 50 tl lik katkı vermek derdinde  18'inde delikanlı çocukların tepesine Heron destekli F-16 larınızla bomba yağdırın sonra Pardon… çekin.  Hadi ordan sen de…

Siz insanları milyonluk bombalarınızla bombalayın, sonra onları sarkan ayakları göstermese kendini, ceset olduğu meçhul bir halde, sessizce katırlara patates çuvalı gibi taşıttırın…Taze ama kaba tahtadan mamul çivisi eksik tabutlara mahkum edilmiş, omuzlarda yaya yapılan dere tepe bir son yolculuğu layık görün…Sonra üzerinde ne işi var bu bayrakların serzenişini kendinizde hak bulun. Hadi ordan sen de…

Devletsen sahip çıkaydın da üzerlerine al bayrağımı sereydin çocukların… Nasılsa önüne gelene şehit muamelesiyle bayrak örtüyorsun zaten bunlara mı çok gördün … Yeterince muteber mi değillerdi yoksa bu çocuklar bayrak için?

Rejimini, iktidarını, devletini emperyal güçlerin kışkırttığı yerli işbirlikçi hainlere karşı koruma derdindeki Esed’e, Saddam’a, Kaddafi’ye yıkıl git, Devlet kendi halkına kuşun sıkar mı diyeceksin, sonra 30 küsur gazeteden sadece biri ‘Devlet halkını bombaladı’ manşeti attığı için köpüreceksin..! Ne olacaktı yani..! Bu yalan mı…! Bombayı kim attı!

Baransu’yla ve Taraf’la polemiğe gireceğine varsa istihbarat zafiyetinin veya ihmalinin sorumlularından hesap sor. İnsafsızlık manşette mi yoksa yarısı çocuk 35 köylünün tepesine bomba yağdırmakta mı?

Diyorsunuz ki bak yılbaşı gelmiş al çekirdeğini, televizyonun karşısına geç , domuzlar gibi huzurla dansöz seyret, Uludere’nin çocukları da sofraya  meze olsun. canımı da sıkma… Eyvallah mirim..?

Açılış, kurdele, proje, balon, cips, şeker, çiğdem-çekirdek, dansöz, otel, balo oh ne ala…! Eyvallah mirim…?

İstanbul'daki iki kırık dükkân camı ki ölen bu çocuklar bu vitrin camlarını hiç görmediler ve canları bu camlardan daha az değeri haiz, Uludere çocuklarının kanını temize çeksin değil mi!. İşte bak bunlarda onlar da hep terörist.? Eyvallah mirim…?

Sınırdan içeri sızan teröristi köylü, üçbeş kuruş kazanmanın derdine düşmüş köylüyü terörist sanan kurmay zekasını hangi gerekçe aklayabilir...!

İstihbaratı PKK dan aldılarsa ki böyle bir ihtimal de konuşulmaktadır. En vahimi de budur.

Sayın Erdoğan şimdiye kadar hiç kimsenin sahip olmadığı kadar büyük bir güce sahipsiniz, her şeye muktedirsiniz. Bu olay bir vesile olsun. Derhal ordudan TARD ların kapısını aralayınız. Derhal.

İbrahim Erol

gazete54.com

1 Ocak 2012

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 135
Toplam yorum
: 94
Toplam mesaj
: 14
Ort. okunma sayısı
: 670
Kayıt tarihi
: 31.08.09
 
 

Gazi Üniversitesi fizik lisans eğitiminin ardından, Marmara Üniversitesi'nde master, İTÜ'de dokto..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster