Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '06

 
Kategori
Dostluk
 

350- 42 = 308...

350- 42 = 308...
 

Buna inanabiliyor musunuz! 42.000 YTL yi beraber topladık sevgili meleklerim... Ben demiştim ya burası cennet bahçesi diye... Buradakiler de melekler diye... Bilmişim de söylemişim, sizler birer cennet meleğisiniz!

6 Aralık 2006 ilk defa kenetlenmemizin olduğu gün, ilk zaferimiz... Sayenizde şu anda Ferdi' nin hesaplarında 42.000 YTL birikti, web sayfasının sayacı ben bu yazıyı yazarken 910 u gösteriyordu. Arkadaşlar, bu web sayfası daha dün kuruldu; Milliyet tarafından bizlere verilen hakkı suistimal etmemek için, 6 Aralık için, hesap numaralarını verebilmek için oluşturuldu. Ve sizler oraya tam 900 kişi gönderdiniz. Nasıl insanlarsınız, dedim ya insan değil, birer cennet meleğisiniz siz...

İlk zaferimiz insanlara sesimizi duyurabilme çabasından geldi, ikinci zaferimiz paranın tamamlanması olacak ve üçüncü zaferimiz maalesef elimizde değil, Allah' ın takdiriyle olursa olacak. İlk iki zafer için maddi desteğe, üçüncü zafer için de bol bol duaya gereksinim var şimdi.

Ben her ne kadar olayı bire bir yaşamıyor olsam da, biraz daha dışında kalsam da olayın yine de Ferdi ve onu seven herkes adına çok ama çok teşekkür etmek istiyorum sizlere. İyi ki varsınız, iyi ki ben de buradayım da sizin gibi yürekleri tanıyabilme şansına eriştim. Hep bu güzel yüreğinizle, sevgilerle kalın...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..