Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

367 lazım dedim Melek Kalpliden Melek Kalpli Annelere Hediye tam 367 fidan geldi.

367 lazım dedim Melek Kalpliden Melek Kalpli Annelere Hediye tam 367 fidan geldi.
 

Değerli milliyet blog yazarları arkadaşlarım


Biliyorsunuz yakın zamanda Milliyet Blog yazarları olarak Yasemin Güner Hanımla başlayan Yusuf Aysan Beyle devam eden ve sizlerin katkısıyla MİLLİYET BLOG HATIRA ORMANI kampanyası başlatmıştık. Bugün Yusuf AYSAN Beyin konu ile ilgili bloguna baktığımda, 2000 fidana erişebilmemiz ve hayalimize kavuşabilmemiz için, (hükümete uğursuz geldi ama bize uğurlu gelsin) sadece 367 adet daha fidan için ödeme yapmamız gerektiğini gördüm.

Şimdiki ricam ise M.B.ga yeni başlayan duyarlı arkadaşlarımdan bu konuyla ilgilenmeleri olacak. İlgilenen arkadaşlarım olursa lütfen Yusuf AYSAN arkadaşımızın blogunu ziyaret etsinler.

MİLLİYET BLOG HATIRA ORMANINA bu kadar yaklaşmışken biraz daha gayret diyorum.

Özellikle İzmir'li hemşehrilerim MİLLİYET BLOG HATIRA ORMANI Egenin İncisi Güzel İzmir'imizde kurulacak. Ağaçlarımızın altında piknik yapıp yakartop oynamaya ne dersiniz?

Bütün arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ediyor saygılar sunuyorum.

Dün böyle demiştim.

Ama bugün diyorum ki;

O bir, melek kalpli insan

O bir, kırarmıyım, incitirmiyim diye düşünecek kadar hassas,

O bir, yazdığı her bir satırı ince ince nakış gibi işleyen,

O bir, hepimizden hayır dualarını eksik etmeyen,

O bir, nazik ve kibar,

O bir, doğaya tutkun, yeşile aşık,

O bir, bu çorbaya son tadı ben veririm diyebilen,

O bir, gönül dostu,

O bir, dost canlısı,

O bir, bu katkısını bütün annelere anneler günü hediyesi olarak (kendi annesine ve eşinin vefat eden annesi ile, bütün blog camiasının-vefat etmiş yada sağ- tüm annelerine) gönderecek kadar sevgiyle dolu olan,

ve

O bir, bu katkının deşifre edilmesini istemeyen hepinizin sevdiği güzel insan...

Kendisine sonsuz teşekkürler.

Ayrıca ferdî olarak tek tek mesaj yazdığım ve "ne demek tabii ki katkıda bulunuruz" diye cevap veren, aramıza yeni katılan siz değerli arkadaşlarımda dahil olmak üzere, MİLLİYET BLOG HATIRA ORMANI için katkıda bulunan her bir arkadaşıma gönülden teşekkür ediyorum. Sağolun varolun.

Prosedür gereği İzmir'de kurulacak olması bana ayrı bir heyecan veriyor. Ağaçlarımız yetiştiğinde, ormanımızda kendi ağaçlarımızın gölgesinde, piknik yapıp yakartop oynamaya ne dersiniz?

MİLLİYET BLOG HATIRA ORMANIMIZ hepimize hayırlı uğurlu olsun.
 
Toplam blog
: 16
: 2854
Kayıt tarihi
: 30.01.07
 
 

1960 yılında memleketimde doğmuşum. 1978 Ticaret Lisesi mezunuyum. 33 yıl bir kamu kuruluşunda ça..