Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

4. Yıl

4. Yıl
 

Kaplumbağa'dan Sevgiler...


Dün, MB'da 4. yılı tamamlamam nedeni ile bir yazı yazmıştım ama teknik arıza nedeni ile yayına çıkmadı, bakalım bu sefer salimen görebilecek miyim ekranda. Aynı yazıyı tekrar yazmak oldukça sıkıcı, o nedenle, kısa olacak sanırım bu yazı... 

Öncelikle, 172 yazımı okuyup yorum yazan, yazmayan tüm okurlara ve yazanlara teşekkürler... Kendim yorum yazma konusunda tembel olduğum için tabiatiyle yorum sayım henüz üç yüze bile ulaşmadı. Tülin Aksoy arkadaşımızın bir yazısında belirttiği gibi"Bana yorum yaz, sana yorum yazayım" prensibinin geçerli olması çok doğal. Herşeyden önce bize yorum yazan kişinin yazısına yorum yazmak, nezaket gereği. Ama bazı durumlarda bu kuralı aşmak gerektiği kanısındayım.Eğitim, sağlık veya ülkemizin hali hazırda kanayan yaralarını konu alan yazılarda, bana yazmış yazmamış bunu düşünmemek , gerektiğini düşünüyorum. 

Bana "Güvenilir üye" payesini veren, sayın editörlere de sevgi ve selamlarımla teşekkürlerimi iletiyorum ... 

Bir kaplumbağa hızı ile de olsa, sağlığım izin verdiği sürece sizlerle olmak arzusundayım... 

 

 

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..