Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '12

 
Kategori
Eğitim
 

4+4+4=28 Şubat'ın iflası

4+4+4=28 Şubat'ın iflası
 

Eğitim sistemine atılacak 4+4+4 neşteri bu anlamda atılmış en büyük adımdır.


4+4+4 ün komisyondan geçmesi;

Demokrasiye, parlamenter rejime, TBMM tüzüğüne uygun,

Halk çoğunluğunun arzusu,

Çocuklarımızın eğitimde tercih olanağı sağlayan en önemli projelerden biridir.

4+4+4 projesi;

Halk iradesinin tezahürüne 8 saat boyunca pırpırlı tasallutun zorla imzaladığı zulmün iade-i itibarıdır.

Demokratik sistemlerin hiç birinde görülmemiş ihtilalci eğitim sistemlerin son bulmasıdır,

Çocukları Dede Efendi Hipodromunda koşacak yarış atları gibi yetiştiren Özel Eğitim Kurumları da dâhil olmak üzere istisnasız bütün eğitim kurum ve kuruluşlarının yeniden dizaynına zemin oluşturacak bir proje. 

Bu milletin dokusuna uymayan militarist, antidemokratik eğitim sisteminden kurtulmanın aslında ön adımıdır…

Dünyada değişmeyen en önemli gerçek değişimdir;

Değişimin ise değişmeyen tek gerçeği eğitimdir…

Bir ülke düşünün ki,

Değişim ve gelişim parolasıyla ülke yönetsin,

Ancak eğitim sistemi ise;

Değişim ve gelişimle alakası olmayan,

Halkı Müslüman olan bir ülkenin militarist ve dayatmacı bir eğitim sistemi olsun.

Bu hocanın tabiriyle gulu gulu devletinde bile yoktur.

Ebeveynin, bürokratın, siyasetçinin ve yarına dair hizmet aşkı olan herkesin yapabileceği en iyi yatırım hiç kuşkusuz insana ve insana verilen eğitim yatırımıdır.

Kendisiyle barışık, eşitsellik ilkesine uyan, öğrencinin dokusuyla örtüşen, herkesi kucaklayan bir eğitim sistemiyle ülke kalkınmada ve gelişmede zirve yapacağı gün gibi aşikârken,

Dayatmacı, antidemokratik ve uyduruk bir sistemle yarınlarımıza yatırım yapmak akla ziyandır.

Türkiye’yi okumuş diplomalı cahillerin ülkesi olmaktan kurtarmak istiyorsak düşünen, idealist, aydın, sorumlu, çalışkan, üretken, ahlaklı insanlar yetiştirmek zorundayız.

Eğitim sistemine atılacak 4+4+4 neşteri bu anlamda atılmış en büyük adımdır.

Zira 28 şubat antidemokratik post modern darbe ürünü olan bu eğitim sistemiyle baskıcı bir eğitimden öteye gidemeyiz.

Peki, nedir 4+4+4 sistemi?

28 Şubat Post Modern darbenin ürünü olarak halen devam eden 8 yıllık zorunlu eğitim yasa teklifiyle 12 yıla çıkartılıyor.

8 yıllık eğitimde lise zorunlu değilken yeni uygulamada zorunlu oluyor.

Kesintili ve zorunlu olarak 4+4+4 şeklinde 12 yıla çıkartılan eğitim sisteminde ilk 4 yıl ilkokul, ikinci 4 yıl ortaokul, üçüncü 4 yıl lise olarak düzenleniyor.

Peki, sorun nedir?

Sorun 28 Şubat Post Modern darbenin zorla kapattığı İmam Hatip Orta Kısımlarının 4+4+4 sistemiyle yeniden açılabiliyor olması,

Sorun, Başbakanın dindar bir gençlik yetiştireceğiz demiş olmasını 4+4+4 e bağlamış olanlardadır,

Sorun,  bu ülkede hala antidemokratik uygulamaları destekleyenlerin olmasıdır,

Sorun, 4+4+4 sisteminin bin yıl bitmeyecek denilen 28 Şubat sürecine indirilen en büyük darbedir.

Sorun buysa sorun yok demektir.

28 Şubat Darbesiyle genç dimağların zehirlenen beyinlerini temizlemek sorunsa eğer, sorun yoktur bence.

Ama asıl yapılması gereken;

Ülkemizin çocukları artık her iktidarın kobayı olmaktan çıkarılmalıdırlar,

Beline silahı, eline gücü alan her adam, minik dimağların geleceğiyle oynamamalı artık,

Kendi medeniyet, kültür ve ahlaki değerlerimize uygun çağdaş insanlar yetiştirilecek eğitime geçilirken tabiri caizse sağlam bir zemine oturtulmalıdır.

Bu millet hiçbir gücün kobayı değildir olamaz.

Hiç kimsenin evlatlarımızın gelişimiyle, ülkenin geleceğiyle oynamaya hakkı yoktur.

Bu hakkı kendinde görenlerin nesli tükenmelidir artık.

Vesselam.

Servet BEKİ

www.servetbeki.com    

 
Toplam blog
: 77
: 765
Kayıt tarihi
: 03.05.09
 
 

1968 Bingöl Merkez Ilıcalar Içpınar Köyünde doğdu. Aslen Bingöl Merkez Çukurca köyündendir. İlk v..