Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

4+4+4 Çocuklara nasıl anlatılır ?

4+4+4 Çocuklara nasıl anlatılır ?
 

benim objektifimden:)


Bora ikinci sınıfa başladığı yıl, okulun ilk günü eğilip erik gözlerinin hizasına, biraz tehditkâr eda ile; "Bana bak, İlköğretim zorunlu bir etiğim dönemi ve 8 yılı kapsıyor, ve sen bu 8 yıl boyunca okula gitmek zorundasın, devlet seni, sadece seni değil  eğitim çağındaki bütün çocukları TC numaralarından takip ediyor. Eğer geçen yıl yaptığın gibi canın her sıkıldığında ben okula gitmeyeceğim diye tutturursan, ikide bir bana tirip yaparsan (ki öyle bir tutturma da anne helak oluyor, yalvar yakar zorla okula götürüyor) devlet gelir seni okula zorla götürür" demiştim (acımasız anne) O da bana bu uzuuuun cümlenin sonunda "Devlet kim?" diye sormuştu, devlet, Başbakan ve  Milli Eğitim Bakanının da içinde bulunduğu çeşitli bakanlardan oluşur diye cevaplamıştım... ve o gün bu gündür, şu an Bora üçüncü sınıfta,  ne kadar sıkılsa da, bunalsa da, ders çalışmak istemese de bir defa bile "okula gitmeyeceğim" demedi şükür. Tehditlerim işe yaramış sanırım:) yasasın!...

 

l

 Gündemimizde 4+4+4 var biliyosunuz, aklımın almadığı bir sistem...Bu aralar bu konu ile ilgili yeni bir soru sormasından korkuyorum çocuğumun, nasıl cevaplarım bilemiyorum. Seneye bu çocuklar mezun mu olacaklar?  Bırakın velilerin durumlarını, çocuklarımıza  nasıl açıklayacağız bu yeni sistemi?

 

 

5 yaşındaki çocuğun psikomotor gelişimi tamamlanmadan nasıl eğitim öğretim görecek merak ediyorum doğrusu.

Gerçi ne desek boş artık, olan oldu nasıl olsa...

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..