Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

40-50 Yaşları

BİZİM NESİL

Ben şu anda 48 yaşını doldurmak üzere olan bir bayanım. Bilmiyorum bana akran olan yani 40lı ve 50 li yaşlarını sürmekte olan bu jenerasyon nedense iki kuşak arasında sıkışıp kalmış, hem soy ağacının üst tarafı hem de alt tarafınca birçok baskı görmüş, ya da fedakarlık yapması gereken taraf olmuştur. Ben buraya sadece kendi düşüncelerimi yazmaktayım. Şöyle bir düşünün; bizlerin çoğu annesi ev hanımı olan, otoritenin baba tarafından sağlandığı ailelerde büyüdük, en azından bulunduğum çevre böyleydi. Akşamları aile dostlarına ya da komşulara gidilirken okul zamanı ise mutlaka ertesi günkü ödevlerimizi de yanımıza alır, evde kalmak istesek de bu engellenirdi.

Bir de bugüne bakalım. Çalışan bir anne olarak gündüz saatlerimizi çocuklarımızdan ayrı geçirdik. Onların her dediğini yaptık. Çünkü günümüzü onlardan ayrı geçirince kendimizi onlara karşı suçlu hissettik. Ama bir de baktık ki ebeveynlerimizin elindeki iplerimiz, çocuklarımızın eline geçmiş, tamamen onların istedikleri şekilde yaşar olmuşuz.

Peki onların çocukları nasıl bir ortamda yaşayacak gelişecek, hangi yaşam şeklini geleceğe taşıyacaklar acaba........?

 
Toplam blog
: 15
: 378
Kayıt tarihi
: 22.11.09
 
 

1961 İzmir doğumluyum. 21 yıl vergi dairesinde bilgisayar işletmeni olarak çalıştım. 2007 yılında..