Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '13

 
Kategori
Özel Günler
 

40 oldum!

40 oldum!
 

Ekim…. En sevdiğim ay.

Doğum günüm olduğundan mı, sonbaharın  kendini iyice hissettirmesinden mi bilmem. 

Eee ekim ayında doğunca da, haliyle bol kutlamalı günler beni bekliyor...Bayılıyorum kutlamalara, neşeli mutlu insanlarla bir arada olmaya, enerjimi yükseltiyorlar benim.  Sevildiğimi bilmek hele…

Ömrümün 39. Yılı da pılısını pırtısını toparlayıp gitti 7 Ekim itibariyle…

 Olduk mu 40:))  Bir yaş daha yaşlandım diye hayıflanmak mı?

Aslaaaaa; Korkmuyorum yaşlanmaktan.  

Bilakis şükrediyorum yaradanıma, bir yaş daha gördüm diye, sağlıklıyım diye, kuzularım için, sevdiklerim için, hayatım için…

Olgunlaşmak güzel be dostlar

Evrak yaşım 40 olmuş,

Olsun.

Gönül yaşım mühim olan…

O da bazen 19, bazen25, bazen 50, bazen 70…

Aslında  ben; hep çok konuşup, bolca dinlediğim, sustuğum, öğrendiğim yaştayım.

Özgürce ağlayıp, bir bakışa tav olduğum, içmeden sarhoş olduğum yaştayım.

Bir türkünün nefesinde,

Kadehin buğusunda

Her sözü kulağıma küpe yaptığım yaştayım.

Her derdi kalp küpüme gömdüğüm, gönlüme yük olana veda ettiğim yaştayım.

Aynadaki suretime kafa tutacak yürekteyim

Hatalıysam af dileyecek büyüklükte,

Kimseye kul olmadığım yaştayım.

Velhasılı ben yaşıyorum

Sevdiklerimle yaşamak, sağlıkla yaşamak...

Yaş kaç olursa olsun daha da mutlu kılıyor beni:)

İyiki beni doğurmuşsun dediğim annem, varlığını her an hissettiğim ablam, anne dediklerinde içimi eriten iki pırlanta evlat, aşkla beni saran kocam, kahkahalarım, gözyaşlarım, başarılarım, başarısızlıklarım, mutluluğum, ah dediğimde yanımda olan beni kollayan, dertlerime, mutluluklarıma ortak olan dostlarım ailem, umutlarım, hayallerim…

Lezzetini unutamadığım tatlar, beyaz lalelerim, papatyalarım çifte kavrulmuş lokumlarım, bitter çikolatalarım, derbeder ama beklentisiz hayallerim, güzel anılarım, kötü anılarım, sevdiklerim, sevmediklerim, varlığı ile ömrüme ömür, huzur, neşe katanlar… Yeni yaşlarımda da yanımda olun e mi:))

Bir atasözü der ki; “40 yaş gençliğin yaşlılığı,  50 yaş, yaşlılığın gençliğidir”

Çocukken parmak hesabı yapar; oooo daha çok var 40’a derdim.

Büyümek güzel be dostlar

Seni de seveceğim 40 yaş:))

Hoş gel, hoşa gel

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..