Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '15

 
Kategori
Öykü
 

40 yaşında kadın

40 yaşında kadın
 

40 YAŞ KADIN


40 yaş…
 
Bunalımların, çelişkilerin, sorgulamaların yaşı…
Bunalımı getiren de çelişki ve sorgulamalar zaten.
 
Yoksa, sona  bir hiç olarak yaklaşmak mı?.. Bir şey  olamamak.. Bir tek şey bile…Bölünmek, bölündükçe azalmak, kendinden ya da hedefinden uzaklaşmak... Üstelik erteleyecek vaktinin kalmaması.
.
En çok korkuların yaşı.. Özellikle de yaşlanma korkusunun..
Beraberinde,  genç görünmeye çalışırken komik duruma düşme endişesinin ..
Aslında hayatta  hiçbir şey yapamadan göçüp gitme kabusunun..
Zamanın hızına duyulan şaşkınlık, vaktin ömrün diğer yarısında da daha az fiziksel olanakla geçecek olmasının farkedilmesi...Galiba  korkudan çok bir panik hali..
Umutların azaldığı hatta tükendiği ; bir çok şeyin anlamsızlaştığı yaş…
Gerçi bu anlamsızlaşma kısmi bir özgürlük de vermeliydi..Hayat öylesine anlamsızlaşır ve ellerimizden kayıp giderken neyin önemi kalabilir ki, insanın kendinden başka? 
Kısacası  yüzleşme yaşı…Yarattığımız sahte sorunlar, toplumsal öncelikler, bize dayatılanlarla  heba ettiğimiz yılları görme  yaşı..
Yapabildiğim kadar yüzleşiyorum ve bu bana acı veriyor…
Acıdan korkuyorum ve kendimi engelliyorum...Sahte dünyamda kendimi kandırma eğilimindeyim hala..  
 
Tek başıma yapamadığım yüzleşmeyi ve beraberindeki sorgulamayı hipnozla yapacağım ve biliyorum ki, o da bana acı verecek….
Ama acıya katlanmaya değer, sonrasında değişim olacaksa..
 
Ben de merhaba diyorum Barış'a , onun aksine sevimli görünmeye çalışarak.. 
 
Bunu 
 
Toplam blog
: 26
: 869
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Sadece YAZIYORUM.... ..