Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

400'üncü blog’da dıkandım:)

400'üncü blog’da dıkandım:)
 

Yazarlığa ilk başladığım gün daha dün gibi gözlerimin önünde!
Ama bu kadar kısa süre içerisinde 400 blog sayısına erişebileciğimi asla tahmin bile edemezdim!

Yeni görevinde devamsızlık yapıyor demesinler diye hemen her gün blog yazdım!
Bazı günler de iki, üç !
Havalara girdim hemen, daha ilk andan itibaren sorumluluklar yükledim kendime?


Öyle ya?

Bu işin hakkını vermeliydim kendi çapımda!

Yazarım dedim ya bir kere, geri dönüşü yok:-)

Şaka bir yana, pek anlatığım kadar olmasada, benzer tatlı telaşeler yaşadım MB serüvenim süresince.

Ve bu gün 400 blog sayısına ulaştım.

Bakın bu sözüm şaka değil, tek kelimeyle "dıkandım" diyebilirim!

Dile kolay, tam 400 defa üretmek heyecanını yaşamak !

Ama bu yorgunluğu kolaylıkla aşacağımdan eminim!

İlham peri'lerim şuralarda bir yerlerde dolaşmaktalar zaten!

Klavye başı yapmak için işaretimi beklemekteler!

Ben bu ortamda ve sizler arasında olmaktan çok memnunum.

Tıpkı sizler gibi..

Bu arada, tarafından mim'lendiğimi henüz öğrendiğim, sayın Mine Sevinçoğlu hanımefendiye teşekkürlerimi sunuyorum.

Saygılarımla..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..