Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '18

 
Kategori
Blog
 

400’ler Kulübüne Merhaba

400’ler Kulübüne Merhaba
 

face book-metin topçu


Baş döndüren olaylar yıldırım hızıyla geçip giderken yılların da elimizden uçup gittiği anların telaşı ile zaman zaman durgunluk kalemimi vurdu, 399. Bloğumda takılıp kaldım.

Bugün “400’ler kulübü”ne katıldım.

Heyecanım Milliyet Blog’da katıldığım 2008 yılı ile aynı değil.

Yaş geçti, olaylar ve insanlar değişti, rölantiye alan bir ruh haline büründüm.

Yağmur gibi gelen ve heyecanla takip ettiğim değerli yazar arkadaşlarımın blog’larında ayrılık rüzgarları, ayrıştırmalar, kopuşlar  yüreğimi hüzünlendiriyor.

Oyuncaklarını kaptırmış içi kan ağlayan çocuk gibiyim!

Yüreğimi hoplatan güzellikler “Milliyet Blog”’da kuytulara saklanmışken yazmanın bir manası var mı?

Bir insanın yetimliğinin en büyük işareti arkadaşlarını kaybetmesidir bana göre!..

Her sabah büyük bir heyecanla bugün arkadaşlarım ne düşünüyor diye Milliyet Blog sayfasına daldığımda tanıdık yüzleri görmediğim zaman dünyamın karardığını belirmek zorundayım…

Bir çoğundan veya her değerli yazarımızdan başka başka güzellikler öğrenerek geliştik.

Işık kaynağım oldu pek çok güzel inan. Samimi dostluklara unutulmaz pencereler açtı Milliyet Blog.

Aşkı, sevdayı, eleştiriyi, önerileri yüreği insan sevgisi ile dopdolu insanlardan öğrenmenin mutluluğunu yaşadım kaç bin kez…

Bu değerli insanlara deryada bir damla benimde katkım olduysa kendimi dünyanın en mutlu insanı adderim…

Yazdığım yorumların değerlendirmesi şüphesiz arkadaşlarıma aittir.

Benim yazdığım yorumlar asla rastgele, iş olsun diye değil, yüreğimde harmanlamak suretiyle açığa çıkan samimi görüşlerimdi…

Üzdümse, özür dilerim…

Bugün 18 Nisan 2018, Milliyet Blog da koskocaman 10 yıl geride kaldı…

Belki yıllarım akıp gitti hayatımdan ama binlere güzel insanla tanıştım, arkadaş oldum.

Hayatımın en güzel kazanımları diyebilirim…

Hepimizin amacı görüşlerimizle, yorumlarımızla toplumu daha ileriye taşımadır.

Yazarın görevi olaylar üzerindeki perdeyi aralayarak topluma gerçekleri göstermedir.

Bu manada yazmaya devam edeceğim.

10. yılımda ve 400. yazımda Milliyet Blog’a ve bütün arkadaşlarıma saygılarımı sunuyor, başarılar diliyorum…

Sevgi ve saygılarımla….

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..