Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

41 kere maşallah ebesi kimi arıyor?

41 kere maşallah ebesi kimi arıyor?
 

Mustafa Mumcu galerisi


Milliyet Blog yazılarını, ilkbaharın başlarında okumaya başlamıştım. Bazılarını okurken bu yaşıma rağmen hayretler içinde kalmış, cahilliğime şaşırmıştım. Gerçekten hayata dair çok faydalı yazılarla karşılaşıyorum. Derken madem okuyorum hiç mi katkım olamaz, arada bir ben de fikrimi bildiririm diye 3 Temmuz sıcağında MB üyesi oldum. İlgiyle takip ettiğim bu öğretici oyunda şimdi 41. ebe olarak karşınızdayım. (Sayın Hakan Şahin’e bir kere daha teşekkürlerimle, önceliğini bana bıraktığı için)

Aramaya başlayalım YAZARIMIZI:

· Benden yaklaşık iki ay sonra kayıt olan başka bir yazarımızla aynı uğraş alanı içinde olduklarını yazışmalarından öğrendim.

· KENDİSİ, geçenlerde 100. blog yazısını yayınlayan İzmir’li yazarımızdan 4 ay kadar önce kayıt olmuş ama blog sayısı onunkinden daha az. Çok katılımcı, yorumlarını her yerde görebilirsiniz, yorum sayfalarının sayısı da yazdığı blog sayısından daha fazla. Hatta Milliyet yorumlarında da hayli aktif.

· KENDİ bloglarında yemek tanıtımı da var, ama onun aslında İtalyan hazır yemeği olduğunu söylüyor.

· Yazılarını incelerken gördüm ki Beenmaya’nın en çok yazdığı kategoride aradığımız YAZAR hiç yazı yayınlamamış. Ama YAZARIMIZIN kategorisindeki bir yazıya Mehmet Sağlam’ın blogları arasında rastlayabilirsiniz.

· Levent Kırca bloglarını okurken faydalı bir bitkiye rastlamıştım. İşte o blogta YAZARIMIZIN doğduğu şehrin adı da geçiyor. Ama YAZARIMIZ doğduğu şehirde yaşamıyor.

· Sema Şener’in bolca yazdığı bir kategoride ONUN hiç yazmadığını görünce de şaşırmıştım. Çünkü konu onun ilgi alanı içinde olmalıydı, ya da ben öyle düşündüm.

· Nilüfer Veldet’le aynı şehirde yaşayan bir başka yazarımız, bloglarından birinde biber gazından bahsetmişti. İşte o yazıda aradığımız YAZARIN yorumunu bulabilirsiniz. O yorumlar içinde Neşe Evrim yorumunu da okuyabilirsiniz ama aradığımız o değil.

· Son günlerde sıkça ele alınan deniz feneri yazılarından birinde de ONUN yorumuna rastlayabilirsiniz. Ama aynı blogta “bir zamanlar” diye başlayan yorumun sahibi aradığımız YAZAR değil.

· Bu kadar ip ucu yetmez diyenlere YAZARIMIZIN galerisindeki çok çok güzel fotoğrafları izlemelerini öneririm. (Önce bir bulalım da dediğinizi duyar gibiyim.)

· Son bir tiyo (bizim Jargonda sıkça kullanılır) Kendine ait bazı keşifleri de varmış, bazılarını ticari hayata sunmuş. Kendi kendine büyüyen bir oyuncak bebek projesi olduğu da son bilgi olsun hakkında. Ha birde Mustafa Mumcu’nun özenle hazırladığı blog resmi sanki onun kategorisi hakkında bilgi veriyormuş gibi…

Alev Maisel hanımın başlattığı bu güzel bilmecenin devamı için, katılımınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Önümüzde bayram tatili var. Daha önceden programlanmış bir yurtdışı gezisinde olacağım için yanıtlarım muhtemelen aksayacak, şimdiden özür diliyorum. Başka tatile gideceklerin de olabileceğini düşünerek 6 Ekim pazartesi akşamına kadar süre koymayı uygun buldum. Pazartesi akşamı yorumların geliş sırasına göre ilk bilen 42. EBE olacaktır. (Tabii kullanma opsiyonu kendisinde olacaktır)

Sağlıklı ve keyifli bayram günleri diliyorum.

 
Toplam blog
: 8
: 1356
Kayıt tarihi
: 03.07.08
 
 

Tarih öncesi yaşamdan, uzaydaki yaşama kadar merak ettiklerim pek çok. Bir süredir okuyucusu olduğum..