Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

4300 TL maaşlı emekli olur mu?

4300 TL maaşlı emekli olur mu?
 

Başkan maaşını sayıyor.4300 TL. say say bitmez


Emeklilere yapılan zam miktarını, bekletip, yeni yıl tatili dönüşü, şişinerek açıklayan Başbakan, emekli maaşlarının, yoksulluk sınırının çok altında olduğunu mutlaka biliyordur. Yapılan zam ile, ancak 10 gofret alınacağını da biliyordur. 72 milyon Türk vatandaşı arasında, emeklinin bu acıklı durumunu bilmeyen bir kişi var. Emekli dernekleri genel başkanı. Emekli der. Gen Başkanının, emekli maaşı, tam tamına 4300 TL imiş. 4300 Tl maaşlı başkan, emeklilere oturaklı bir zam yapan, Başbakanı kutlamış ve çiçek vermiş. İyi de, ben de emekliyim, böyle bir dernekten, ve böyle bir dernek başkanından hiç haberim yoktu. Başbakana verilen çiçeğin parası, dernek kasasından mı karşılanmış? 4300 TL emekli maaşı olan birini, kim başkan seçmiş? Niye seçmiş? 4300 TL maaş alan biri, emeklinin halinden ne anlar?

TV de izledim, E.DER. Başkanı, meğer ne hizmetler vermiş. Apartman dairesinden, üç katlı lüks binaya taşınmışlar. Başkanın makam odası da oldukça lüks. Makam koltuğu da, maroken deri. Bizim başkan, Ankaranın lüks bir semtinde, lüks bir binada, maroken koltuğuna kurulup, dernek kasasından, Nescafe klasiğini yudumlarken, İstanbuldaki emekliler, Mustafa Sarıgül'ün emekli kahvesinde, bedava çaya talim edip, bedava simit ile, öğün geçiştiriyorlar. Bizim başkanın, Başbakana verdiği, çiçeğin parası ile, kim bilir kaç emekli simit yerdi. Bizim derneğin statüsü nedir. Olağan üstü genel kurulu nasıl toplanır, bilmiyorum ama, En kısa zamanda genel kurul yapıp, bu beyzade başkanı, acilen oradan indirmek lazım. İndirmez iseniz, hem bu dünyada, hem öte dünyada, iki elim yakanızda olsun. Beyzadeyi, o koltuktan indirin, kaydını da silin. 4300 TL maaşı olan biri, asla emekli olamaz. Onun zaten hiç bir sorunu da yoktur. Tok, acın halinden ne anlar ki?

Sayın başkan, isterseniz, kendiliğinizden istifa edin, hem kendinizi, hem bizi zahmete girmekten kurtarın. İnanın, siz oradan gidinceye kadar, bana rahat yok. Sizden sonra seçilecek başkanın da, az maaşı olan biri olmasını istiyorum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..