Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '14

 
Kategori
Sinema
 

47 Ronnin

1 Hafta önce gittiğim 47 Ronnin filmi hakkında gitmeyen ve gitmek isteyen arkadaşlara bilgi vermek istedim.

Keanu Reeves dedik , Neo rolünü oynadı dedik bu filmi süperdir dedik heh şimdi filmin ilk yarısında yanımdaki arkadaşımın gerçek anlamda uyuduğuna şahit oldum . Dürttüm uyandırdım . Hayatım boyunca bir çok sinema filmi izledim ve bu film aralarındaki en Berbat film kategorisinde . Film tam bir Zengin Kız Fakir Oğlanın Asya versiyonu . Bu filmde bulunan savaş sahneleri gerçekten mükemmel efektler ile zenginleştirilmiş fakat Samuray denilince akla ilk gelen aksiyon değil midir ? . Bu filmde aradığınız aksiyonu bulamazsınız . Gitmek isteyen arkadaşlara tavsiyem paranıza yazık etmeyin . Çok sıkıldığınız bir zamanda oturun evinizde izleyin . Onun dışında hiiç işiniz olmasın .

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 3
: 150
Kayıt tarihi
: 12.11.13
 
 

Az okuyup çok konuşan her konuda fikir sahibi havacılık sektöründe çalışan egoist değişik adam.  ..