Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

5 Aralık 2010 Pazar, Üsküdar buluşması! (ya herro ya merro!)

5 Aralık 2010 Pazar, Üsküdar buluşması! (ya herro ya merro!)
 

Bildiğiniz gibi, Efsane Fenerbahçeli Metin’in geleneksel hale gelen “Milliyet Blog Kralı” seçimi şartname metninde, bir önceki yılın kralının yeni seçimde aday olamayacağı maddesi vardı ve bendeniz buna yazdığım bir blogla karşı çıkmıştım!

Birçok blogdaşımdan bana bu konuda olumlu tepkiler geldi! Gecenin ayazında sabaha kadar evimin önünde bekleyen mi ararsınız, Fatih Sultan Mehmet Köprüsünü trafiğe kapatıp lehimde gösteri yapanlar mı ararsınız; en son Serhat’ın “Abi bu işi darbe temizler!” sözü beni derin derin düşünmeye sevk etti! (valla iyi bir yere sevk olmayacağım kesin!)

Düşündüm de bu konuyu kahvaltılı bir kurultayda masaya yatıralım ve yol haritamızı ortaya çıkaralım! (yol haritasını aşağıda vereceğim!)

Makam ve mevki sevdam yoktur bilirsiniz değerli blogdaşlarım! (sevdalarımı biliyorsunuz!)

Hizmet aşkıyla yanıp tutuşuyorum!

Bunu bir önceki yazımda belirtmiştim!

Milliyet Blog Editörleri de sağ olsunlar, bu hassas konuya hassasiyetlerini esirgemediler ve “haftalık bültende” bu konuya geniş yer ayırdılar!

“5 Aralık 2010 Pazar günü saat 10’da Kız Kulesinin karşısında bulunan Filizler Köftecisinde buluşacağız!”

Kurultayımızın ana menüsü “ Statükocu Egemenlerin Paradigmaları!” (anlayan vardır!)

Kurultay sonunda nasıl bir sonuç çıkarsa çıksın, buna saygılı olacağımı bilmenizi isterim! (boğaz köprüsü yakın!)

Bir yandan kahvaltımızı yaparken bir yandan da bu önemli konuyu vuzuha kavuşturmanın yollarını arayacağız!

Herkesi gönülden selamlıyorum!

Adres:

Filizler Köftecisi

Aziz Mahmut Hüdai Mah. Öğdül sok. No:41. Üsküdar. (Kız Kulesi karşısı)

http://blog.milliyet.com.tr/5_Aralik_Uskudar_kahvaltiya_buyurmaz_misiniz_/Blog/?BlogNo=276734

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..