Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '20

 
Kategori
Futbol
 

5. Hafta İlginç Yorumlar

Bu hafta Süper Lig  farklı bir hafta yaşadık.

Tartışmalı çok pozisyon vardı.

Haftanın en gollü maçı Çaykur Rizespor, Ankaragücü maçı idi.

5-3 Çaykur Rizespor kazandı.

Trabzonspor bu sene pek tad vermiyor. Kendi sahasında Başakşehire 2 farklı mağlup oldu. İlginç olan durum, geçen sene lig şampuanı olan Başakşehir, 5 hafta olan bu hafta da ilk puanını hem de 3 paun olarak Trabzonspordan aldı.

Göztepe'yi deplasmanda 3-2 ile geçen Fenerbahçe, iyi bir hafta geçirdi.

Bu yazı yazılırken henüz Galatasaray maçı oynanmamıştı. Fenerbahçe Alanyaspor'un önünde maç fazlasıyla liderlik koltuğunda şu anda.

Bu hafta bana ilginç gelen sporcu yorumcuları şöyle;

Çaykur Rizespor-Ankaragücü maçında 50. dakikada Kitsiou ceza sahası içerisinde topa eliyle müdahale edince hakem Abdulkadir Bitigen, VAR uyarısı sonucu penaltı noktasını gösterdi. Bir spor yorumcusu burada kötü niyet yok, güneşden dolayı Kitsiou, topu göremedi, penaltı kararı yanlış  dedi.

Yine bu maçta  Alper Potuk bir pozisyonda yükseliyor, eli Rizesporlu oyuncunun yüzüne (Abdullah Durak) çarpıyor. Yorumcu Alper Potuk Yükselirken, Abdullah Durak’ta yükselse, bu durum olmayacak, burada faul  yok  dedi. Bana bu yorum  da ilginç geldi.

Başka bi tartışmalı pozisyonda, Göztepe Fenerbahçe maçında yaşandı. 33 dakikada  Tripic, Halil Akbunar'ın pasına hareketleniyor. Bu sırada Serdar Aziz'in kayarak onu engelliyor. Tripic düşüyor. Maçın hakemi Atilla Karaoğlan, penaltı noktasını gösteriyor. Bu pozisyonda bana şüphe li geldi. Bir çok yorumcu bunun  penaltı olmadığını da söylediler. Bir youmcu yorumcu burada Serdar Azizin kötü niyeti yok, top oynamak düşüncesinde, Tripic geldi ona çarptı dedi.. İsim ve kanal vermedim. Bana ilginç gelenleri yazdım.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..