Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

5 Mart 2011 Milliyet Blog Sinerji Grubu Toplantısına Dair!...

5 Mart 2011 Milliyet Blog Sinerji Grubu Toplantısına Dair!...
 

Ahmet Yılmaz ve Baver Ergun Milliyet Blog Toplantısı


Günler öncesinde Sayın Yılmaz Çetingöz Beyefendinin çağrısına cevap vermiş; 5 Mart 2011 Cumartesi Günü (Beşiktaş Öğretmen Evi) Milliyet Blog Toplantısına katılmayı düşündüğümü iletmiştim..

Cuma akşamı, bizim beyefendi; ''yarın kaçta sizin toplantınız'' dedi.
''Hayırdır'' dedim.
''Yarın seni biz bırakırız, otopark prob. yaşamaz, rahat edersin. Toplantın bittiğinde de gelir seni alırız'' dedi.

Ağzım kulaklarıma kurdale olmuş vaziyette teşekkür ettim..
Toplantımız saat 14.00 ' deydi ve biz saat 13.00'de Büyükçekmece'den tem yolunu tercih ederek Beşiktaşa doğru yol aldık..

Beşiktaş Öğretmen Evine vardığımızda saat 14.20'yi gösteriyordu.. Toplantının yapılmış olduğu yer, hele de Cumartesi günleri ana - baba günüdür, çünkü her Cumartesi günü o semtte pazar vardır..

Malum İstanbul trafiğini ben anlatmıyayım da bi zahmet siz gözünüzün önüne getirin..

Öğretmen Evinin kapısında, tam olarak mekanın neresinde olduklarını öğrenebilmek için, Yılmaz Beye bir ''alo'' deme ihtiyacı hissettim..

Yılmaz Bey; ''1. kattayız Rana Hanım, girişte danışmaya da sorabilirsiniz'' dedi..

Kapıdan girer girmez danışmadaki görevliye, Milliyet Blog Toplantısının bulunduğu salonu ve 1. kata nasıl çıkacağımı sordum..

Evet, bu sene çok kilo aldığımı, merdivenleri çıkarken bir daha, bir daha hissettim.. Offf offff..

Merdivenleri çıktığımda ''U'' şeklinde ki bir masa atrafında toplanmış bir grup insan gördüm ve onlara doğru yaklaştığımda anladım ki bu grup bizim Milliyet Blog ahalisi... Durur muyum, hemen kendimi tanıttım; ''Ben Çingen Sabiş Efendim, merhaba''

Sırayla isimlerimizi söyleyerek tanıştık sayın yazarlarımızla..

Belki çok azdık az olmasına ama gördüm ki hepimiz paylaştığımız ortamı anlatma açlığındaymışız... Herkesi öyle tatlı anlatma ihtiyacında olduğunu hissettim ki herkesi saatlerce dinleyebilirdim.. Ama Sabiş bu, durur mu konuşmadan, aralarda ıg, mıg, edip, lafı kestim çifte kavrulmuş lokumla.. ''Lafını balla kestim'' sözünü kim takar o saatten sonra...

Bir de baktık ki Sayın Kadri Kanpak konuşmalar arasında ''Milliyet Blog Sinerji Grubu'' diye yumurtlayıverdi.. (!) Hep bir ağızdan ''harika.. İsim bu olsun'' dedik..

Bu arada Ben; Sayın Kadri Kanpak Beyi, epeyi sıkıştırdım ve ifadesini aldım.. :) Toplantıya gitme sebeplerimden biride kendisi olduğunu ulu orta söyledim.. Artık Kadri Bey, siyah gözlüklerin arkasında kim var biliyor..

Efendim, dün aramızda misafir olarak bir de tatlı bir genç kızımız vardı.. Babası; Mehmet Emin Yolsal Beyle birlikte taa Ankara'lardan gelmiş.. Bundan böyle Milliyet Blogu daha bir ilgiyle takip edeceğini söyledi.. Demek istediğim genç bir okuyucu kazandık..

Sayın Hızır Kabil Bey, dün aramızdan erken ayrılmak zorunda kaldı.. Acı bir tesadüf, cenazesi varmış. Buradan kendisine bir kez daha başsağlığı diliyor ve kaybettiği yakını için, ''Allah Rahmet Eylesin'' diyorum..

Dün aramızdan erken ayrılan biri daha vardı; Ferhat Özen Bey, bana göre çok az konuştu fakat ''öz'' konuştu.. Kendisini belki saatlerce dinliyebilr ve kitap yazacak kadar da bilgi sahibi olurdum diyorum!

Ferhat Bey konuşurken notlar aldım.

Örnek:

''Okullar okumayan insan yetiştiriyor''

Sayın Özen bir daha ki toplantıda sizi tekrar dinlemek ve fikirlerinizden faydalanmak isterim..

Toplantının bir özelliği daha vardı; Baştan sona görüntülü ve sesli, kayıt altına alınmasıydı.. Sağolsun Sayın Baver Ergun Beyefendi tam teşekküllü gelmiş.. Kutluyorum kendisini.. Bendeniz de daima yanımda taşıdığım kayıt alma cihazımı devreye sokarak sadece sesleri kayıt edebildim.. Bir de malesef kendimin olamadığı bir iki fotoğraf çekebildim..

Bunun haricinde o dört saat nasıl geçti vallahi anlamadım..

Akşam olmuş ve toplantı bitmişti..

Bizler yeni umutlarla bir daha ki toplantıda görüşmek ümidiyle diyerek birbirimize veda ettik..

Buradan bir kez daha; Sayın Yılmaz Çetingöz Beyefendiyi, Sayın Hızır Kabil Beyefendiyi, Sayın Ahmet Yılmaz Beyefendiyi, Sayın Harun Özyurt Beyefendiyi, Sayın Emre Tekin Beyefendiyi, Sayın Baver Ergun Beyefendiyi, Sayın Kadri Kanpak Beyefendiyi, Sayın Ferhat Özen Beyefendiyi, Sayın Mehmet Emin Yolsal Beyefendiyi ve sevgili kızını ve de beyefendilerin içinde beni yalnız bıramamak için toplantıya katılan Sevgili (Sessiz Çığlık) Yüksel Hanımefendiyi can'ı gönülden selamlıyorum.. (Sıralama şöyle oldu; o an isimler aklıma geldikçe yazdım) Sizleri tanıdığıma çok memnun oldum efendim..

Toplantıya sizleri tanımaya dinlemeye ve dinleyeceklerimden öğreneceklerim olacağına inandığım için katılacağımı söylemiştim, öyle de oldu..

Toplantının genel seyri, Sayın Baver Ergun Beyefendi tarafından kaleme alınıyor ve bölümler halinde yayına verilecek..

Toplantıyla ilgili diğer bloglar:

Baver Ergun'un kaleminden 1. Bölüm: 5 MART 2011 CUMARTESİ MİLLİYET BLOG YAZARLARI TOPLANTISI VE GENEL DEĞERLENDİRME (1.BÖLÜM)

Ahmet Yılmaz'ın kaleminden: 5 Mart blogcular toplantısı izlenimleri

Yılmaz Çetingöz'ün kaleminden: 5 Mart toplantısı

Yılmaz Çetingöz'ün kaleminden: Milliyet Blog Sinerji Grubunun statüsü

Kadri Kanpak'ın kaleminden: 5 Mart toplantı gözlemim

Mehmet Emin Yolsal'ın kaleminden: 5 Mart İstanbul

Sessiz Çığlığın Kaleminden: Bu ne ya ?


5 Mart Milliyet Blog (Sinerji Gurubu) Toplantısı Blog Camiamıza Hayırlı Olsun...

Önemli NOT: (Milliyet Blogun bir ek gazete olarak çıkmasını bundan bir yıl önce zaten kaleme almış idim!)

MİLLİYET BLOG GAZETESİ: MİLLİYET BLOG GAZETESİ:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=225557

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..