Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '14

 
Kategori
Seçim
 

5 yıl boyunca alacağı maaşını bakın nereye verecek...

5 yıl boyunca alacağı maaşını bakın nereye verecek...
 

Mutaflar Mahallesi Muhtar Adayı Hasan KALENDER


Çorum ili İskilip ilçesi Mutaflar Mahallesi’nden muhtar adayı olan İskilip Belediyesi’nden emekli Hasan Kalender muhtar olması halinde maaşını ilçede bulunan camilere bağışlayacağını taahhüt etti.
 
Kalender açıklamasında, “Mutaflar Mahallesi muhtarı seçilirsem, muhtarlıktan alacağım maaşımın tamamını 5 sene boyunca Mutaflar Mahallesi Cami, Kadir Efendi Cami, Pazarbaşı Cami, Zikir Dergahına bağışlayacağım. Kazanılmamış hakkın noter onayı olmadığı için, seçildikten sonra noterden tasdik ettireceğim” dedi.
 
Muhtar adaylarının sayısında bu yıl büyük artış yaşandığını dile getiren muhtar adayı Hasan Kalender, bunun tek sebebinin devlet tarafından muhtarlara bağlanan 877 TL’lik maaş olduğunu söyledi.
 
Kalender, "Bu seçim muhtar adaylarının sayısında çok büyük bir artış yaşandı. Bunun da tek sebebi devlet tarafından muhtarlara bağlanan 877 TL'lik maaş. Ancak benim aday olmamdaki sebep kesinlikle bu değil. Kimsenin beni yanlış anlamasını istemiyorum ve bunun içinde kazanmam durumunda devlet tarafından adıma bağlanacak olan maaşı ilçede bulunan camilerimize yardım amaçlı dağıtacağımın sözünü veriyorum. Bunun için muhtarlığımız bünyesinde azalarımızın da yer alacağı bir komisyon kuracağız” şeklinde konuştu.
 
Toplam blog
: 3
: 127
Kayıt tarihi
: 03.02.13
 
 

Optisyen ..