Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

50. Blog- Selam olsun

50. Blog- Selam olsun
 




Bugün 50. Blog'a ulaştık sağ salim. Milliyet Blog ailesine katılalı 5 ay oldu neredeyse. izmir mavilim arkadaşımın biraz da zorlamasıyla girdiğim MB ailesinde bulunmaktan büyük mutluluk duyuyorum.

Aslında 30 yıldan bu yana Milliyet okuruyum hem de aralıksız. Arasıra Sayın Melih Aşık ve Çetin Altan'ın köşelerinde şiirlerim yayınlandı. Daha geniş bir kesime ulaşmaktan mutluluk duydum.

Blog yazmanın keyfi bambaşka. Yüzlerce bolg arkadaşım tarafından okunmak ve onların yorumlarını almak çok güzel bir duygu. Zaman zaman kılçık yazılar da olmuyor değil. Yani benim tarafımdan yazılan. Değişik duygu durumlarında insan istemeden birilerini üzebiliyor. Ama önemli olan bu yazılara gelen olgun tepkiler. Böylece çok sesliliği özümsemiş, sindirmiş nice değerli arkadaşla tanışmanın mutluluğunu yaşıyorum.

Bunun tersine onlarca güzel yazıya hiç yorum göndermemiş ama ne zaman hafif eleştiri kokan yazım yayınlandığında birden beni bombardumana tutanlar var. Hazır kıta dedikleri türden yani. Onlar da olacak elbet.
Ama büyük çoğunlukla güzel insanlarla bir arada bulunmaktan mutluluk duymaktayım.

Editörlerimize emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Ve bütün Milliyet Blog ailesine bu 50. Blog anısına bir şiirimi armağan ediyorum. İyi ki varsınız!..



ÇİZGİ

herkesin bir tavrı var yaşamda
kendi doğru çizgisinde
akıp gider yaşamı

gülmek bir çizgi
ağlamak eğri çizgi
sevda yükselen
nefret alçalan çizgi

nazlı nazlı yürümek
ne güzel çizgi
kavuşmak sevgiliye
kesişen çizgi

okumak, incelmek hassas bir çizgi
vurdum-duymaz olmak;
o da bir çizgi

bir çizgiler demetidir yaşamak
ölüm: hepsinin üstüne bir çizgi

Coşkun KARABULUT


Bütün şiirler için :
www.coskunkarabulut.com

<ı>



 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..