Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

50 Şart mı... 64 Olsun...

Milliyet Blog üyesi değilken henüz... Okuduğum yazılardan bazıları 50. yazı olurdu.

Bir gün üye olursam eğer... 50. yazımı ben de böyleee ilan eder, yazarım diye düşünmüştüm.

Blogda yazmaya başladıktan sonra... Her "unutmayayım" dediğim şeyi unuttuğum gibi... Yazıların sayısına bakmayı da unuttum.

Taaa ki hasim'ce arkadaşımızın yazısını okuyana kadar. 50. yazısını çok güzel bir şekilde yazmıştı... Yine hasim'ce farkıyla.

Tabii hemen bir yorum gönderdim... Tebrik ettim. Bu arada bütün saflığımla (!) 50. blogu farkında olmadan geçtiğimi de yazdım.

Ne öneri geldi dersiniz? 49. yazıya kadar sil... 50. yazıyı yaz... Sonra diğerlerini tekrar yayınla.

Süpeeerrrr! Harikaaaa! Bayıl(ma)dım bu öneriye tabii ki...

Çok uzun iş... Gözümde büyüdü. (Umarım inanmazsınız bu yazdığıma)

"Ben sileyim... Senin yerine yazayım arkadaşım" deseydi... İyi olurdu tabii. Ama ben üşendim (!) Dedim ki "Niye sileyim ki?.. Şart mıdır 50.'de haber vermek...

Araştırdım... Soruşturdum (!)... Yok böyle bir kural.

Öyleyse dedim... Ben de kaçta isem onu söylerim... Haberiniz olsun... Bu 64. blog yazısı... (Ne işinize yarar bu haber bilemem)

İşte fena mı... Bir değişiklik oldu.

Hep 50-100-150-200 olacak değil ya...

Bu da 64 olsun...

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..