Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '12

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
763
 

50 yi devirdim ya, kendi acım kendime yeter!

50 yi devirdim ya, kendi acım kendime yeter!
 

alıntı


 

Tam da:

“Ooohhh!..Her şey yoluna girdi” derken, nereden çıktı bu hastalık yine yahu?

Yok, sol elimin parmağı, yok sağ el bileğimin sıkışan sinirleri, yetmezmiş gibi kafamdaki kocaman yağ butonları.

Aldırdım, iyileştim derken, aniden yükselen tansiyonum.

Tam tansiyon ayarını yapmışken, sol dizimde ortaya çıkan dayanılmaz ağrı, sağ ayak parmağımdaki maraza…

Ya dünden beri boğazımdaki yanma, kargalara özenen ses tellerim?

Bu böyle ne kadar sürecek bilmem!

Yaklaşık 12 yıl önce, kırklı yaşlar kategorisine(!) girdiğim çağlardı.

Midemde oluşan yara hakkında kapılarını aşındırdığım doktorların kimisi "psikolojik", kimisi "genetik" demişti. Sonra "virütik" diyeni de, "yeme alışkanlıklarından" diyeni de olmuştu…

Bilemem!

Bildiğim; o dönemde, midemdeki ülseri def edene kadar akla karayı seçmiştim.

Daha sonra, bir yurt dışı seyahati dönüşünde, abartarak yaptığım alışverişten dolayı gülle kıvamına gelmiş o koca bavulu taşımaktan, sağ omzumdaki kasta küçük bir yırtılma oluşmuş; o yüzden aylarca ağrı çekmiş, tedavisi içinse haftalar boyu hastaneye taşınmıştım.

Sanki ta o zamanlardan beri her gün bir yerlerim ağrıyor ya; işte ben buna şaşıyorum...

Bu aralarsa çelişik duygular içindeyim…

Neden mi?

Toplum merkezindeki öğrencilerim, 40-45 yaşındaki anneleri ya da kayınvalideleriyle beni kıyaslayıp, onlardan genç olduğumu iddia ediyorlar ya, ne yalan söyleyim, çok seviniyorum!..

Çok uzun yıllardır yediğimizin içtiğimizin ayrı gitmediği, hepsi benden  8-10 yaş küçük arkadaşlarımsa, beni kendileriyle her daim akran görüyorlar ya, ne saklayayım; bayılıyorum!..

Ama asıl; hani karşı cinsten, hele hele yaşça benden küçük bazı yakışıklılardan ara sıra iltifat alıveriyorum ya, öyle gaza geliyorum, öyle gaza geliyorum ki, vallahi kendimi çiçeği burnunda genç bir kadın gibi hissediyorum!..

Hani şu Doğrucu Davut aynalarda kendimi görmesem,  neredeyse inanasım gelecek bu pembe yalanlara yahu!…

Yok, göstermiyormuşum, yok annelerinden gençmişim, yok nasıl beceriyormuşum da her hafta sonu başka bir eğlenceye gidiyormuşum.(Nazara gelecem valla!)

Yapmayın efendim, kafa bulmayın benimle!

"Şu güzelim tatil gününde neden  böyle yatak döşek yattın?” diye hiç merak etmiyorsunuz ama!

Ayrıca siz, günlerdir plânladığım halde, aniden hastalanınca katılamadığım, hani şu dün geceki kız kıza eğlencenin bende yarattığı mahrumiyet hissinden ve o hisle uğradığım derin yıkımdan da habersizsiniz tabi!

Ha siz; daha akşamın dokuz, dokuz buçuğunda karşı koyamadığım uyuklama hallerimi ve 3 hafta deyince saçımın dibinden çıkan beyazlarımı, ta sırtıma kadar yayılmış selülitlerimi ve 72 den aşağıya dirhem kımıldamayan kilolarımı vede 40 dan 46 ya çıkan bedenimle olan didişmelerimi de bilmiyorsunuz elbette!

Peki siz; her yıl bir parça daha büyüyen şu koca gıdığım fotoğraflarda belli olmasın diye nasıl artistik pozlar verdiğimin farkında mısınız,  hııııı?

Yaaa...

Dayanamayacağım, itiraf edeceğim işte:

”Maalesef, bunların hepsi yaşlanmaktaaan, eskimekteeen!…”

Ve bilseniz de/ bilmeseniz de; bendeniz, 50 yılı devirmiş bir ba(Ğ)yanım artık!

?

-Evet, öyleee...

?

-Efendim, neee, 50 yılı ne zaman mı devirdim?

!

-Allah allaah...Size ne arkadaş? “Eskimek, yaşlanmak” dedikse; “ o kadar da meraklı olun” demedik ya canım…Kendi acım kendime yetiyor zaten, öf  be!!!

 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bir 50'yi daha sağlıkla devirmeni yürekten diliyorum İyibilgin'im :)Sevgiler, saygılar sana..

Emine Supçin 
 08.04.2012 12:29
Cevap :
Teşekkür ederim Emine'ciğim...Seni görmek ne güzel, sevgilerimleee..:))  08.04.2012 21:32
 

efenim şair ne demiş ? : " ceket eskise de astarı yüzünden sağlam " =) itiraf ediyorum bu şair benim =) saygı değer arkadaşım, arkadaşım diyorum çünkü böyle neşeli yazıyı, güldürük ve kendinle barışık yazıyı ancak 18 lik bir güzel çıtır yazabilirdi. Yok yook abartma değil ben hissettiklerimi şaak diye söylemesini seven insanlardanım . sevgilerimle efendim arkadaşım .=)

Sokrates 
 23.02.2012 9:33
Cevap :
Ne demiş şair:" Söyle, yalan olsa da söyle"..:)) Allah Razı olsun sizden, bana kocaman moral verdiniz ve hâttâ ayaklarımı yerden kestiniz:) Aman efendim, bunca iltifattan sonra bu 50 küsurluk çıtırın ayakları yerden kesilmez mi? Kesilir elbet :)) Çok teşekkür ederim, sevgiler,selâmlar..:))  24.02.2012 15:13
 

Güldürdünüz beni... 18'liklere taş çıkartacak olan kalbinize selam olsun ... Tek dua bilirim; Tanrım bizi yaşlılığımızda ele avuca baktırmasın, aklımı almadan canımı alsın ...Yaşlanmak çok güzeldir ... Saçlara düşen kırlara da bayılıyorum... Okumasını bilenler için tel tel alnımızın akı şiir..En güzeli her gün yeniden doğmak ...Saygı ve sevgilerimle...Nil...

Nil ALAZ 
 22.01.2012 23:57
Cevap :
:)) Siz bakmayın benim öyle sızım sızım sızlandığıma...Ben de her yaşın ayrı bir güzelliği olduğuna ve çizgilere biriken yaşanmışlıkların ne kadar değerli olduğuna inananlardanım...Maksat muhabbet olsun değil mi ama:)) Uğradığınız için, bu sıcak ve güzel yorumu yaptığınız çok teşekkür ederim...Sevgiler, selâmlar...   23.01.2012 8:15
 

Bu yazıyı yazan ve resimdeki sizseniz eğer ,bizi ' 50 'neyim diyerekten gandıramazsınız...Ancak 30 yaşındasınız...Bendeniz de 30 yaşındayım (Geceler hariç )... :) 17 yaşında içi geçmiş bir ihtiyar olmaktansa, 70 yaşında delikanlı olmayı yeğlerim...Uzun ve sağlıklı ömür dileğimle...Hep böyle şen kalınız...Saygılar...selamlar...

Mesut Selek 
 22.01.2012 22:25
Cevap :
:)) İlahi Mesut Bey, siz de çok yaşayın e mi!..Sizi hiç kandırır mıyım efendim;Yazan benim tabi, e resimdeki de beeen!...Ama accık fotohop vardı o resimde galiba, şimdi pek hatırlamıyom!...Hani bide gıdığım çıkmasın diye accık artiistik poz vermişim ya ondan öyle genç görünüyorumdur zaar..:)) Çok teşekkür ederim, siz de hep böyle zarif, hep böyle tatlı dilli kalın inşallah:))Selamlarımla...  22.01.2012 23:17
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 247
Toplam yorum
: 2172
Toplam mesaj
: 113
Ort. okunma sayısı
: 1452
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Feci duygusal, iflâh olmaz bir romantiğim..:) Bol bol ok..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster