Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '10

 
Kategori
Edebiyat
 

500. bloga merhaba

500. bloga merhaba
 

Milliyet Blog’ta yazılarımın yer aldığı 500. Blog’a merhaba diyorum. Başkaları 100’e varınca “Dalya “ diyorlar, ben ise 500’e varınca “Dalya” dedim. 3.Cumhurbaşkanımız rahmetli Celal Bayar’da yaşı itibariyle 100’ü geçince basında ifade ettiği “ DALYA” kelimesiyle o günlerde tanışmıştım. Bu sözcük O’nu rahmetle anmama neden oldu. Atatürk’ün en yakın arkadaşlarından biri idi. O aynı zamanda Milli mücadele tarihimizde bir Efe olarak ta anılır…


Milliyet Blog’ ta kayıt tarihim 27, 06. 2009 ‘dur. O günden bu yana Milliyet Blog’un bir nevi öğrencisi oldum. Ben Milliyet Blog’u bir yüksek okul, bir akademi olarak görüyorum. Şahsen iki yüksek okul bitirmeme rağmen Milliyet Blog’ ta çok şeyler öğrendim diyebilirim. Onun için Milliyet Blog’u bir okul olarak görüyorum. Kendimi de bu okulun bir öğrencisi olarak sayıyorum. Hatta bununla birlikte çok değerli insanlarla tanışma fırsatını da buldum.

Yaklaşık bu dokuz ( 9 ) ay zarfında şöyle bir değerlendirme yaptım yazdıklarıma göre: Miliyet Blokta başlama tarihi: 27 Haziran 2009, Toplam blog sayısı ( 14, 03.2010) tarihi itibariyle 501, toplum yorum sayısı: 238, toplam mesaj sayısı:44, ortalama okuma sayısı: 182, dir.

Konularına göre ise yazdıklarımı şöylece saptayabilirim:

Şiir: 210, Edebiyat:163, Deneme: 13, Dünya Şehirleri: 8, Tarih: 6, Aile : 1, Anılar: 11, Ben bildiriyorum: 6, Kitap: 9, Özel günler 1, Kahve:1, Eğitim:2, Etkinlikler: 2, Kültürler: 3, …

En çok okunan yazım: Halk Ozanı Aşık İrşadi’nin Atatürk Şiiri, okuyucu sayısı ( 24. 11. 2009) tarihi itibariyle: 2277’dırır, en çok yorum alan yazı : Ben Bayırdamı Köyü Öğretmeni (ŞİİR), yorum sayısı 8’dir.

Hemen hemen her gün Milliyet Blog’u açıyor, buradaki özenle hazırlan ve seçilen yazıları, edebiyat, sanat, kültür, şiir ve denemeleri, güncel olayları mutlaka okuyor ve çokta yararlanıyorum. Dedim ya milliyet Blog bir okul gibidir. Bu okulda akademisyenler, öğretmenler, bilim adamları, yazarlar ve şairler vardır. Ustası, kalfası ve çıraklarıyla yan yanadır. Tarih ve arkeoloji konusunda yazılanları da okuyorum. İsim vermek istemiyorum çok güzel, emek verilen yazılar vardır bu sitede…..

Tüm emeği geçenlere, yazıların sahiplerine hepsine şükran borcumuz vardır. Nitelikli (kaliteli) ve düzeyli yazılar görüyorum. Kaynaklara dayalı yazılar okuyoruz. Onun için Milliyet Blog editörlerine başta olmak üzere bu çorbada tuzu ve biberi olan herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Ayrıca yazılarımdan dolayı bana sık sık mesaj ve zahmet edip yorum gönderlere de fersah fersah teşekkürlerimi, şükranlarımı sunuyorum. Bundan böyle de sizlerle olmaya çaba göstereceğim. Bunu da öncelikle belirtmek istiyorum: Burada hiç bir amacım yoktur. Ben emekli bir öğretmenim. Öğretmenliye devam diyorum. Bir şeyler üretmeye, bir şeyler yazmaya devam ediyorum. Çünkü öğretmenliğin emeklisi olmaz diyorum.

Kültürümüze, sanatımıza sevdalı bir yazın eriyim. Bu okulun da sıradan bir öğrencisi olarak kabul ediyorum. Üstünlük, bilgiçlikte asla benim şiarım değildir. Her zaman söylüyorum bir daha söylemek istiyorum:” Yazmak yaşamaktır, söz uçar yazı kalır “ diliyorum…

Bir öneride bulunmak istiyorum: Milliyet Blog'ta yazılanlar bağlamında bir " BİR YILLIK ANTOLOJİ veya GÜLDESTE " hazırlansa bence ilerisi için yararlı bir kaynak olur diye düşünüyorum. Takdiri Sayın Editörlerimize bırakıyorum..

Selam, sağlık ve nice aydınlık dolu , başarı gül yüzylü yarınlara diyorum....

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..