Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

500 blog olmuş da haberim yok :))

500 blog olmuş da haberim yok :))
 

Fünfhundert :)))


Dile kolay, bana zor oldu. Şimdiye kadar 500 adet blog yazmışım. Elbette sadece yazmak olay değil. İçeriği önemli. Emekle (bazen yardımcı kaynaklar alsam da) :)), ısrarla, biraz da insanın kendi duygularıyla yazdığı 500 adet yazı sayfası. Sizlerin değerli görüşleri sayesinde burada tutunabildim 500 blogtur. Sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır. Burada bazen yazdıklarıma cevap alamadığım, editörlerimin onay vermediği , küstüğüm, başlatılan etkinliklere ( M.İ.M. ) katıldığım ve çok eğlendiğim anlar oldu. Ve en önemlisi de siz değerli Kardeşlerimi, ABLALARIMI, ABİlerimi, ( SERÇEMİ ), KANKA'larımı, Güzel insanları burada tanıdım. Habercimde olan ya da olmayan bütün arkadaşlarımı çok seviyorum. Aklıma gelmeyen nice ismini yazmadığım dostlarım var. Lütfen bana darılmayın. Hepiniz yüreğimin en nadide köşesinde üzeri dantelli örtülerle örtülü duruyorsunuz Türk usulü :))

İnşaallah daha nice 500 lere ulaşabilmek dileği ile sizlerle. Sizleri sevgi ve en şeffaf samimi duygularla selamlar, saygılarımı yollarım.

Dostluk vardır öteden de öte,

Kimileri yaşanır, kimileri çoğalır.

Bazen dalgalanır, bazen de bulanır,

Ama en temiz duygularla gökyüzüne uzanır. . .

Gökhan Cenker
 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..