Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '18

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
117
 

5000 Metre Yükseklikte Yaşayan Tibetliler Kendilerini Uzaylı Sanabilirler

5000 Metre Yükseklikte Yaşayan Tibetliler Kendilerini Uzaylı Sanabilirler
 

Yani onlar için böyle bir şey var, tabi dünya ile uzun süre irtibatları kesilirse…

Zaten pek de dünyalıya benzemiyorlar, bir kendilerine bakarlar bir bize…

İşin ciddiyeti; dünya ile aralarındaki iletişimin kesilmemesi gerekiyor ama bu kolay değil çünkü onlar aşağı nasıl iniyorlar biz yukarı nasıl çıkıyoruz?

Tibetli bir kız alsaydım sayemde dünya ile bağlantı sağlarlardı.

Üstelik sürekli 5000 metre yukarıdan aşağı, dünyaya baka baka uzaylı hissi oluşabilir. Bu nedenle arada bir onları aşağı indirip biz yukarı çıkalım.

5000 metrede ot bile bitmiyor, bunlar nasıl yaşıyor?

Uzaylı dedik ya otu netsin!

Dünyaya da kapalı, sizin köye Tibetli geldi mi hiç; belki de derin Çin!

Bir de geniş ki, adeta kayıp gezegen!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kıymetli Gönül hırsızı Kerim Korkut: Bakıyorum şimdide Tibetli bir kızın gönlünü çalmak istiyorsun.Senin kirli çamaşırların temizlenmez.Yani senin bir kirli çamaşırın 100 temiz çamaşırı da kirletir.))) Dğru söylüyorsun onların dünya ile pek bağlantıları yoktur.Örf ve adetleriyle övünürler, dünyada olup bitenlerden haersizdirler.Saygılar sunuyorum.Sağlık ve mutluluk diliyorum.

Mehmet Burakgazi 
 18.09.2018 11:38
Cevap :
Gönül hırsızı falan utandırıyorsunuz beni, ben Tibet'in yerini bile bilmem, Tibetli kız da nereden çıktı şimdi, misalen yazıyorum   22.09.2018 10:10
 

Verdiğiniz bilgiler çok az. Tibet ve tibetliler hakkında daha çok bilgi isteriz.

İsmail Hakkı CENGİZ 
 16.09.2018 15:40
Cevap :
Bunlar bilgi değil ben bilgi ile yazmıyorum, sadece konuya dikkat çekip durumu ortaya koymak, bilgiyi pek sevmiyorum zaten  19.09.2018 11:26
 

Zekanızın işleyişine hayretler içinde tanıklık etmek,çok hoş benim için.Nasıl,nereden buluyorsunuz bunca konuyu bilemedim ama sizi okuyorum değerli yazarım.Hem de her yazınızı,hatta bazen geriye dönerek.Bu yazınızı da yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum:)Bizim köye hiç Tibet'li gelmedi:)Beyninize sağlıklar diliyorum.Saygı ve selamlar...

Fisun Gökduman Kökcü 
 15.09.2018 18:40
Cevap :
Bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim, selamlar efendim.   19.09.2018 9:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6040
Toplam yorum
: 14997
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 637
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster