Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

51 bin gitti, eyvallah Neptün

51 bin gitti, eyvallah Neptün
 

kazanan üçlü ganyan kuponum


Pazar günü gazete okurken burç yorumu kısmı gözüme çarptı.

Neptün benim burcuma, balık burcuma girmiş.

Balık burcuna şans getirecekmiş.

Tabi burç balık olunca sazan gibi atladım,

Şans oyunlarında şansımı denemeye başladım.

Pazartesi 10 numara oynadım.

Salı günü Milli Piyango sonuç sitesine baktım,

Yaşadığım semte İzmir - Karşıyaka'ya çıkmış.

Neptün'ün işidir bu kesin bana çıkmıştır dedim,

Kuponu kontrol ettim.

Beş kolon oyunumun bir kolonunda sıfır çektim diye amorti gibi ikramiye kazandım.

Büyük ikramiye Karşıyakaya çıktı var bir keramet.

Şans meleği daha buralardadır dedim,

At yarışı oynamaya karar verdim.

Ara sıra oynarım at yarışı, anlarım az çok.

Kuponu kabaca hazırladım, daha sonra yatırırım dedim.

Beş lirayı geçmez yaptığım kupon, dünkü hazırladığım 3,60 TL.

İşlerim uzadıkça uzadı kaçırdım yarışın başlama saatini.

İlk üç koşu koştuktan sonra baktım sonuçlara.

Yazdığım atlar kazanmış.

Son üç koşuya oynayayım bari diğer atlarım gelirse teselli olsun,

2 liralık kupon yaptım.

Ne de olsa arkamda koskoca Neptün var.

Koşular başladı, atlar koştu.

Tuttuğum atlar bi başka koştu.

Son üç koşuyu da bildim 2 liraya 559 lira kazandım.

Sevinemedim...

Daha sonra yatırırım diye yatıramadığım altılı ganyan kuponum da tuttu.

İkramiyesi 51 bin lira.

Bugünün işini yarına bırakma diye,

Boşuna dememiş Atalarımız.

Eyvallah Neptün sen üzerine düşeni yaptın.

Daha 14 yıl burcumda misafirimsin.

Neptün sen bizim herşeyimizsin... 

 
Toplam blog
: 161
: 1259
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

İzmir Karşıyaka'da yaşıyor Maliye mezunu http://www.karsiyakahaber.com/ yazarı   ..