Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

6. Dalya

6. Dalya
 

:) Zaman ne kadar da çabuk geçiyor. Bu yazıyla birlikte 6. dalyamı kutluyorum.

Mutlu ve gururlu muyum? Evet hem de çookkk.

6. dalyam 2009 un ilk dalyası olma özelliğine sahip. . . :) Şekilde görüldüğü gibi, şimdiden sene içindeki diğer dalyaların sinyalini de vermekten geri kalmıyorum. Bu kadar da şımarıklık olmaz ki, ayıp denen bişey var.

Yeni dönemde şiir denemelerine hız vermek istiyorum. . . Yazılarımda her zaman iddialıyım ama şiirlerim için "deneme" demeye devam edeceğim. Bununla birlikte istersem ortaya iyi şeyler çıkarabileceğimi de biliyorum.

Yaptığım mizah söyleşilerinden inanılmaz tat alıyorum ve bunu sürdürmeye devam edeceğim. Bazı arkadaşlarım, “ben ciddi adamım-kadınım, verdiğim cevaplar okuyucuyu sıkmasın?” tarzında endişelerini dile getiriyor.

Cem Yılmaz olsaydım ve stand-up yapıyor olsaydım, “gülerken düşündürmek gibi bir misyonum yok” diyebilirdim.

Oysa ben Esma Kahraman’ım ve stand-up yapmıyorum. . . Düşündüğümü ve kendi doğrularımı yazar, hûşû içinde bir sonraki yazıma geçerim. Yazımın beğenilmesi, onaylanması gibi bir derdim yok, hiç olmadı ve hiç olmayacak.

:) Bu arada Cem Yılmaz’ı çok sevdiğimi de söylemek isterim. . .

. . . Ve Antidepresan T.A.Ş. söyleşilerine katılan, katılacak olan tüm konuklarıma teşekkür ediyorum. . . Hepiniz süpersiniz. . . Bu söyleşilerle sizleri daha iyi tanıma fırsatı buldum. :) Bunu söylemeye bayılıyorum. . . “beni hiç yanıltmadınız.

:) Kendisiyle sorunu olmayan tüm insanları seviyorum. . . İyiki varsınız. . .

En önemlisine gelince; Ortadoğu’da kan durmak bilmiyor. Katiller kana doymuyor. . .Ortadoğu yok olurken <ı>BİZ dahil olmak üzere DÜNYA bu katliamı seyrediyor. Bir senaryo ki sıra bize gelene dek sürüp gidecek. . .

<ı>. . . Uşaklığa devam. . .

<ı>Sonrasında mı?

<ı>Sonrasında, TARİH bizi affetmeyecek ! . .

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..