Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

6 Kasım'ı unutmayın

6 Kasım'ı unutmayın
 

Efendiiiiim. Yazılarımı okuyanlar bilir diycem komik olacak, daha dün bir bugün iki. Fakat bir kaç yazımda ezeli rakibimiz Galatasaray'ı konu aldım ve açıkça tebrik ettim. Biz sporu ön plana çıkartırız. Fakat gazetelerde ve internette gördüğüm kadarıyla bir yüceltme politikası izleniyor. 2000 ruhu geri döndü Avrupalı Cimbom gibi başlıklar atılmakta. Burda müdehale etme gereği hissettim. Ve size bir anımı anlatayım dedim.

23.11.2005 tarihinde, tam doğum günüme geliyor, Kadıköyde Fenerbahçe-Milan maçına gittim. Shevchenko'nun attığı dört golle yenilmiştik. Neyse felsefe "hep destek tam destek" devam ediyoruz o hafta sonu yani 27 Kasım 2005 tarihinde Galatasaray-Fenerbahçe maçı var. Mecidiyeköydeyim ama bilet bulamamışım. Allem ettik kullem ettik sahay girdik. Fakat altı aylık İstanbul maceramda en komik zamanlardan biriydi ki ben samiyen de Galatasaray taraftarının olduğu yere gitrmemişmiyim. İçimden "oğlum dedim sen bu maçı sesini çıkarmadan izle yoksa öldürüler" zira ben maçta kendimi kaybederim. Kendime Polis ağabeylerin yakınında bir yer buldum hava soğuk olduğundan herkes gibi hoplaya zıplaya ısınmaya çalışarak maçı seyretmeye başladım. Şimdi bunların 6 Kasım la ne ilgisi var demeyn bekleyin... Tabii Galatasaray taraftarı incelik düşünmüş ve Shevchenkonun maskeleriyle sahaya gelmişler. Ben hem susmaya çalışıyor hem de soluma baktığım zaman muhteşem tezahürat eden Fenerbahçe seyircilerine gıpta ediyordum. Derken Nobrenin golü geldi. İçim içime sığmıyordu ve sadece "ulan Mondragon böyle gol mü yenir bee" dedim. Bizimkiler coşmuştu "ah keşke aralarında olabilsem diyordum. İşte o golden sonra her fırsatta anlattığım burdan sizlerle de paylaşmak istediğim cümleleri duydum arka sırada maçı izleyen GS seyircisinden "Ulan bunlar genemi 6 atacak bize" dedi. Çok güldüm yaaa, öyleki bakın üzerinden 4 yıl geçmiş hala hatırımda.

Eee tabi geçen hafta Kocaeli maçını izlerken arkadaşlarımı arayıp sordum henüz maç 4-2 iken "5 olurmu" diye, ne yalan söyleyim adamlar Galatasaray a 6 atar diyede üzüldüm, zira 6 rakamının Galatasaray ile aramızda özel bir anısı var.

İşte böyle sevgili Galatasaraylılar turu geçtiğiniz için sizleri tebrik ediyorum, "Shevchenko maskelerini" unutmayarak bir de şunu söylemeliyim ki asla ama asla 6 kasımı unutmayın...

 
Toplam blog
: 59
: 459
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

23.11.1977 doğumluyum, nüfus kağıdımdan belli olur memur çocuğuyum. Aslen Erzurumluyum. Evliyim iki ..