Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
633
 

600. Blog Zafer Bayramına denk geldi...

600. Blog Zafer Bayramına denk geldi...
 

MB 'de 600. Bloğumu yazmanın onur ve kıvancını yaşıyorum...

Vatana,millete hayırlı olacağına inanıyorum.

Blog kategorisinde sadece 39 adet yazmışım...

Sürekli '' Blog kategorilerinde'' yazarak sizlere daha yakın olabilmeyi becerememişim.

Güncel konularda çok yazmışım...

Biraz da mizah yazmışım...Kendim güleyim diye...

Fuzuli şiirler yazmışım...

Şöyle arkama baktım...Seneler geçmiş...

Yimidokuz buçuk yıl...Dile kolay...-Geceler hariç...-

Az gitmişim; uz gitmişim...Dere ,tepe düz gitmişim...

Dönüp baktığımda,sadece yerimde saymışım..

Buna da şükür...Geri gitmemişim...

6000 blog....600 şiir... 600 mizahi yazı okumuşum...

60 arkadaşın kafilelerle ,MB den ayrıldığına tanık olmuşum...

Üzülmüşüm...

600 yeni MB üyesinin hiçbirşey yazmadan üyeliklerini donduruklarını tahmin etmişim.

......

Bizim zamanımızda, MB mi vardı kardeşim ?..Blog kelimesinin adını bile bilmezdik.

Gaz lambasının kokulu ve silik-isli gölgesinde ,ilk aşk şiirlerimizi yazmıştık.

Zamanında,Edisona çok dua ettik...Gözümüzün önü ışımıştı.

Çok ampul patlattık; ama Atatürkün yaktığı ışıkla sürekli aydınlandık.

Geceleri mum ışığında okuduğum Alfabemin kapağından Atatürk gülümserdi...

Zafer Bayramlarında tüm çocuklar,tören yerine giderdik.

Beyazlar giyinirdik...

Kolalı mintanlarımızda,annemizin sabunla karışık mis gibi elleri kokardı...

Blog Yazarı olmadan önce...

Hep asker olmayı istemiştik...

Bir Audim olsun diye de sayıklamamıştım...

Yazdık,okuduk,çizdik, yorumladık,kitap bastık,şiirler döşedik...de ne oldu ?..Bir jeepimiz olamadı belediyeci Ziver Efendi gibi...Ziver Efendi Blog yazsaydı jeepi olur muydu ?..Sanmıyorum...

Burada muhteşem yazar arkadaşlarım var...Usta yazarlar ellerine su dökemez...

Onlar halâ Blog (Günce ) yazdıklarını sanıyorlar...Halbuki çoğu , birer Aytmatov...Halide Edip...

Farkında değiller...Bazı blogları okuduğumda hayranlıktan ağzım açık kalıyor...Pandoranın kapısı bir şekilde açılmalı...

MB okurları,zaten aydın kişiler...Bu güzel yazıları mutlaka vatandaşım okumalı...

Bakın yurttaşımın, çoğu suskun ve zavallı...Alın ağızlarından ekmeği...Sesleri çıkmaz...

Bir haftadır İstanbulda geziyorum...

Suskun vatandaş,otobüste pişiyor da bir Allahın kulu kaptana gidip de,

' -Yak şu klimayı karrrdeşşşiiimm..Pişiyoruz !..' diyemiyor...Taaa İzmirlerden gelmiş,bendenizden medet umuyorlar...

Gözümün içine bakıyorlar...Ve ben gereğini yapıp,Climayı çalıştırttırıyorum...'Çalıştırttırmanın 'hazzını yaşıyorum...

Evet ,kaptan climayı çalıştırıyor; çünkü blog yazarı olduğumu hissediyor !..Görüyor sıkıyı !..

Hele MB 'de 600 yazım olduğunu bilse ,arabayı kutuplara çevirir Alimallah !..

MB'de 9521 blog yazanları biliyorum...Bunlar binseydi o otobüse, öttürürlerdi maazallah !..

Şaka bir yana,gerçekten MB'de özgün yazan yazarlara hayranım...Bakın '' Blog yazarı'' demiyorum...Bunlar gerçek yazar.

Orhan Pamuk,MB de yazarak işe başlasaydı;bu denli ünlü olabilir miydi ?..

Sanmam... Çünkü burada amatör ruh hakim...

Burada isimlerini sayamadığım en az 100 arkadaşım olmuş...Başka bir yerde bulabilir misiniz ?..

İnsanlık ve dostluk artık karaborsayken...MB dostlarımızla buluşmalarımız oluyor;canlı,heyecanlı...Ve insani ilişkiler dorukta...

Kardeşçe ve özgürce...Yok böyle bir şey !..

MB yönetimine teşekkür ediyorum...Bize böyle bir mekanı açtıkları için.

Buradan Facebooka da geçiş köprüsü kurdukları için...

Bizim zamanımızda MB yok idi...İnternet de yok idi...Nerdeee chat'laşmak kardeşim ?..

Komşu kızının yüzünü bile ayda bir görür idik...Eski radyolarda şarkılar çalardı...

Maçları radyodan dinlerdik sırtsırta...'' Orhan Boranla Yuki '' tek eğlencemizdi.

Eve gelen gazeteleri bütün mahalle okurdu...Karaoğlan'ın ve Tarkan'ın ,Tommiks'in sevgilisi ,bizim de sevgililerimizdi.

Ya ,şimdi öyle mi ?..MB 'de yazarken aç kardeşim müzik sitesini..

İndir istediğin şarkıyı..Hatta paylaş...Bölüş...Oooohh !.. '' -Kuru fasulyaaaaa , 7,5 liraaaaaa !.. ''

...........

600 Blog..Dile kolay...600 000 kere düşünmek demek...Hepimiz için geçerli bu...

Hastalıkta,sağlıkta,kederde,kıvançta,maçta...hep beraberiz..'' Kan veriyoruz '' artık birbirimize..Ne güzel...

Dayanışma daha da güzel olacak,inanıyorum...

......

600 Blog...Vatana,millete hayırlı olsun... Sabredip okuyanların gönülleri dert görmesin...

Dosta katlanmanın dayanılmaz hallerini bilirim !..

Bağışlamanızı diler,saygılarımı sunarım...

Zafer Bayramınızı candan kutlar; aydınlık ve sağlıklı yarınlar dilerim.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Az buz bir sayı değil hocam! Tebrik ederim. Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. Havalar da güzelleşti. Tam gezme vakti. Görüşmek dileği ile İstanbul size güzel olsun...

vakayinüvis 
 02.09.2010 20:21
Cevap :
Tabiii 'Abarriii '...Yaa !..Övünmüş gibi olmayayım,''Söylemesi ayıptır '' ,beğenmeyim de sildiğim bloklarımla birlikte,takriben 2600 neyim ediyor...(Çok attıysan biri beni dürtsün )Heh heee....)) Yani, benim Beylikdüzündeki evden ,sizin Harbiyedeki Radyonun merdivenlerine gatlak BLOG'ları dizsek ,köprü olur ;yol olur...İstanbul,kazan ben kepçe gezip duruyorum...Görüşürük inşallah... Hörmetleriminen  02.09.2010 23:17
 

Daha nice Hayırlı dalyalara...Sağlıkla...

TEKBAŞINA 
 01.09.2010 22:58
Cevap :
Daha aydınlık ve çağdaş bir ülkede, yeni dalyalarımızı hayırlısıyla yazmak nasip olsun...Teşekkürler...Saygılarımla...  02.09.2010 13:01
 

Tebrik ediyorum Mesut bey, nice güzel paylaşımlara.. sevgiler, saygılar.

sema öztürk 
 01.09.2010 17:09
Cevap :
Güzel ve huzur veren yazılarda buluşmak üzere teşekkür eder en derin saygılarımı iletirim.  02.09.2010 13:02
 

Tebrikler Mesut Bey, emeğinize sağlık...ne güzel bir güne denk gelmiş gerçekten...darısı başıma:)

Devrim Atılkan 
 01.09.2010 0:40
Cevap :
Devrim Hanım,Teşekkürler...Size de inşallah nasip olur :)) Hatta adınıza mütenasip devrimlerimizle taçlandığımız ulusal coşkuların yaşandığı günlere denk gelirse harika olur...:)) Selamlar...Saygılar  01.09.2010 16:42
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1521
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1615
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster