Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

600’üncü blog sonrasında bir özeleştiri!

600’üncü blog sonrasında bir özeleştiri!
 

Bu güne kadar, bu sayfalarda "Blog dostlukları nasıl olmalıdır?" sorusuna verilmiş bir çok cevaplar okudum.

Çünkü geçmişte, blog kategorisinde ardı ardına yayınlanan coşku ve sevinç konulu paylaşım yazıları hakimdi

Bende karşılaştığım bu izlenimlerim doğrultusunda olumlu tavırlar sergilemeye çalıştım.

Hatta pek çok yazarımız bundan hoşlanır, sen de bu yönde yayınlar yaparsan katkın olur düşüncesindeydim.

Sonuçta tercih edilen blog konuları bir duruştur, bir bakıştır, gereksiz kavga zemininden uzaklaşmak arzusudur!

Ancak, artık pişmanlık duymaya başladım ve çokta gerekli olmadığını fark ettiğim bu çığırtkanlıklarımın son bulmasına karar verdim.

Bundan böyle bu konular da yazmayacak, sadece sizleri okumakla yetineceğim..

600 blog sonrasında bu dinlenceyi hakettim sanıyorum:-)

Herkesi ilgilendirecek ve pozitif ortamlar yaratacak eğlenceli, öğretici yazılarla karşılaşmak dileklerimle…...

Blognot; “MB Açık Öğretim Fakültesi” başlıklı son blog yazımı yayından almam bu yeni kararım nedeniyledir.


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..