Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

674. sevgililer günümüz

674. sevgililer günümüz
 

Gülen gözlü...
Güler yüzlü..
Sevgili sevgilim.
Bu gün 14 Şubat 2009.
Yani...
674. Sevgililer Günümüz.
Eğer sadece 14 Şubatlarda kalırsak ne kadar az olurdu sevgililiğimiz.
Oysa seni gelincik tarlasında gördüğüm o günden beri, sen benim her gün sevgilimsin... Her gün sevgililer günü benim için.
Ne güzel bir " hayat" sığdırdık geride kalan o 673 güne.
Sanki " cennetteydik"..
Ve onun için sana "Cennet'in resmini "gönderdim.
Bize ait olanlar bizde kalsın ama...
Bak burada neler paylaşmışık seninle.

...

"Güneş bu kasabayı terk ederken gözlerim yoruluyor..
Başım ağrıyor...
Canım sıkılıyor.
Gözlerim gözlerini..
Başım omzunu...
Ellerim saçlarını...
Kulağım sesini...
Burnum kokunu...
Bedenim bedenini...
Tenim tenini arıyor.
Huzur limanına sığınmak istiyorum.
Ve nerede olduğunu bile bilmiyorum...
Canım sıkılıyor sevgili sevgilim...
Nerdesin?"

"Sıcacık bakabilen tüm gözlere ithaf olunur..."

"Bir mucizedir o yalnızlığın çaresi!
Senin dünyana katılabilecek , seni dünyasına katabilecek ve birlikte tek bir dünya yaratabileceğiniz birisidir, seni o yalnızlıktan çekip çıkaracak olan!
Bilirsin O'nu...yüzünü hiç görmesen de, sesini hiç duymasan da bilirsin O'nu.
Hissedersin varlığını.
Ama aramazsın, arayamazsın...bulamamaktan korktuğun için.Sedece beklersin...
Belki, bir gün, bir yerde diyerek.
Şansın varsa hayatının baharında, o yalnızlık seni yormadan bulursun O'nu.
Ya da yorulursun içindeki yalnızlıktan...Ve beklemekten de vaz geçersin.
Yalnızlığa alışırsın.
Ama hissedersin hala O'nu...sadece hissedersin.Beklemezsin.
Ve beklemekten vazgeçtiğin bir anda bir yerde, hiç beklemezken, hiç tanımazken...bir çift göz, bir gülüş, ya da ifadesi olmayan bir şey " işte o " diye düşündürür sana.
Ve "o" "o" dur gerçekten.
İçin titrer, yaşama sevincin güçlenir, kuruyan hayallerin yeniden filizlenmeye başlar.
Artık sabahları daha dingin uyanırsın...uykuların daha bir huzurludur.İşe bir başka gidersin, eşe, dosta, arkadaşa, kardeşe daha bir başka pırıltıyla bakar gözlerin.
Sadece O' nun var olduğunu görmek ve bir şekilde " tanımak" bile hayata gülmeni sağlamaya yeter."

"Ve mucize oldu!
Bir melek, birgün, bir eliyle gönlümü bir eliyle ruhumu tutup bir gelincik tarlasına götürdü...
Gelinciklerle yüzüm gülerken, gönlüm heyecanlanıp ruhum gururlanırken...
Portakal Çiçeğini gördü gözlerim.
Gönlüm heyecandan mutluluktan ne yapacağını şaşırdı, ruhum sakinleşti masmavi huzur denizinde gezinirken kulağıma fısıldadı
" İşte aradığımız, özlediğimiz, sevdiğimiz burada...bak..Portakal Çiçeği..".
Gönlüm ona destek verdi ;
" Evet..evet...işte bizim hayat kaynağımız...".
Şaşırdım, inanmadım gördüklerime, duyduklarıma, hissettiklerime.
Ama muhteşem bir duyguydu "Kırkyedisinde Portakal Çiçeğini Farketmek".
Sevmiştik yıllarca Onu...
Aramıştık en olmadık kuytularda, en ulaşılmaz zirvelerde.
Ve bir gelincik tarlasında yanıbaşımızdaydı Portakal Çiçeği.
Şimdi ruhum dingin, gönlüm huzurlu, ben mutluyum.
Eğer Tanrı kullarına ömürleri boyunca bir kez doğum günü hediyesi veriyorsa, sanırım benim için 47. doğum günümü seçmiş.
Hoşgeldin Portakal Çiçeği! Ne güzel geldin, iyi ki geldin... Lütfen biryerlere gitme!"

"Fısıltıya kulak verin.
Sevgiye şans tanıyın.
Kimbilir belkide yıldızları toplamaya çalışırken, kucağınızda ki güneşi farketmiyorsunuzdur.
Sevene...
Sevilene...
Seviyorum diyebilene...
Seviliyorum diyebilene...
Kısaca,
Sevgiden yolu geçen herkese selam olsun"

"Ve kararsız sevdalar düşüveriyor akla..Yürek biraz sızlıyor, iç biraz acıyor.
Gazinonun bahçesindeki mandalina ağacından bir yaprak koparıyorsun.
İskeleye çıkıyorsun.
Yaprağa bir öpücük kondurup, serin ege meltemine emanet ediyorsun.
"Bunu Portakal Çiçeği'ne götür."
Ve oturup Akdeniz'den bir rüzgar bekliyorsun. "

"İki yaşam kaynağı; hava ve su... İkisi de mavi... MAVİ HAYATTIR.
"Seni Seviyorum" diye haykırırken ne kadar eğleniyorduk... MAVİ MUTLULUKTUR
Sanki bizleri oralara davet ederek, merak ve keşfetme duygularımızı tetiklemeye çalışıyorlar... MAVİ ÖZGÜRLÜKTÜR.
Şarkılar bile yok mu "... maviye çalar gözlerin yangın mavisine " diye söylenen?... MAVİ SEVGİDİR.
Sana " hayatımın mavi rengi " demekte ne kadar haklıymışım canım benim. Seni seviyorum.
- Biliyorum mavi gözlü kaptan... biliyorum.
- Bu kadar ondan söz edip, ona bu kadar anlamlar yükledikten sonra " maviye dokunmadan " olmaz. Bileklerimize kadar suya girip, elele sahilde yürümeye ne dersin?
- Hadi yürüyelim."

"Ve biraz olsun kaçmak istiyorum, kendi can sıkıntımdan bile. Bir huzur limanı arıyorum.
Seni özlüyorum ve sana yazıyorum. Başım ağrıyor... Canım sıkılıyor... Gözlerim gözlerini... Başım omzunu... Ellerim saçlarını... Kulağım sesini... Burnum kokunu...
Tenim tenini... Bedenim bedenini arıyor.
Canım sıkılıyor... Nerdesin?"

"Bu gün Sevgililer Günü sevgilim.
Ama inan bana, benim için dünden ve yarından hiçbir farkı yok.
Seni ne kadar çok sevdiysem, seveceksem bu gün de o kadar çok seviyorum.
Seni ne kadar çok özlediysem, özleyeceksem bu gün de o kadar çok özlüyorum.
Gülen gözlerinle ne kadar çok mutlu olduysam, olacaksam bu günde o kadar çok mutluyum.
Güzel yüzündeki hüzünlü gülümsemenle ne kadar çok huzur bulduysam, bulacaksam bu gün de o kadar çok huzurluyum.
Kokunu ciğerlerime çektiğim zaman içimde mis gibi bahar çiçekleri ne kadar çok açtıysa, açacaksa bu günde o kadar çok bahar çiçeği var gönlümde.
Parmaklarım saçlarının kıvrımları arasında dolaştığında kendimi ne kadar çok sakin, dingin hissediyorsam, edeceksem bu günde o kadar çok sakin ve dinginim.
Ellerini tutuğumdaki heyecanımla sevgini tüm hücrelerime ne kadar çok taşıdıysam, taşıyacaksam bu günde sevgin tüm hücrelerimde geziyor.
Ve...
Seni her düşündüğümde, hayatımda olduğun ve hayatında olduğum için Tanrı'ya ne kadar çok şükrediyorsam, bu günde o kadar çok sevgilim olduğun için Tanrı'ya şükrediyorum.
İyi ki geldin...
İyi ki varsın...

Sevgililer günümüz kutlu olsun sevgili sevgilim. "

14.02.2008
14.02.2009

 
Toplam blog
: 64
: 627
Kayıt tarihi
: 09.03.07
 
 

Kamu ve özel sektörde geçen yıllar... Halkla ilişkiler, kalite yönetim sistemleri, kültür sanat orag..