Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '12

 
Kategori
İlişkiler
 

7 aylık hamile eşim evi terk etti, bebeğin velayeti ne olacak?

 

“Şu anda 7 aylık hamile olan eşimle bundan bir yıl önce birbirimizi severek evlendik.

Önceki gece işlerim uzadığı için işten eve geç geldim.

İşte olduğumu bildiği halde, ‘Bu saate kadar neredeydin? Hamile eşini bırakıp nerelere gidiyorsun?’ diye söylenip durdu.

Ben de ne kadar izah etmeye çalıştıysam da derdimi anlatamadım. Bu nedenle bir süre tartıştık. Akşam salonda kaldı.

Sabah uyandığımda ise evde yoktu. Defalarca aradıktan sonra telefonunu ancak açtı. ‘Annesinin de bana çok kızdığını artık beni sevmediğini ve boşanmak istediğini,’ söyledi.

Eşimi seviyorum. Onun annesi tarafından doldurulduğunu da çok iyi biliyorum. Benimle evlenmesine hep karşı çıktı.

Bu durumda ne yapmalıyım? Eşim boşanma davası açarsa bebek doğduğunda velayetini alabilir miyim?”

***

Değerli okurum, olayları sakin bir kafayla düşünüp değerlendirmenizde yarar var.

Hamile bir kadının duygusal anlamda daha çok ilgiye ve sevgiye ihtiyacı vardır.

Sizin ona karşı anlayışlı davranmanız onun hamilelik dönemini daha kolay geçirmesini sağlayacaktır.

Eşinizin annesinin neden böyle davrandığını bilemiyorum. Eğer olaylar sizin anlattığınız gibiyse, annesinin bu şekilde davranması büyük bir hatadır.

Özellikle kızının hamile olduğunu bile bile bunları yapması akıl alır gibi değil.

Henüz doğmamış bebeğin velayetini düşünmenizi doğrusu anlayamadım. Ama şunu bilin ki yeni doğmuş bebeğin velayeti anneye verilir.

Bence yapmanız gereken, kocaman bir çiçek demeti alıp bir an önce eşinizin yanına koşmanızdır.

Size karşı olumsuz davranışlarının hamilelik döneminde yaşadığı stresten olduğunu bilin. Bu nedenle anlayış ve sevgiyle yaklaşın.

2 ay sonra dünyaya gözlerini açacak olan minik bebeğinizin annesiyle ve babasıyla büyüme şansını elinden almayın. Hiç olmazsa onun hatırı için bunu yapmayın.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..